استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت : مردم با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده گام بلندی در ارتقای سلامت استان و شکست ویروس کرونا بردارند.
کد خبر: ۸۳۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ 12 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست فوق العاده ستاد استانی مبارزه با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شد، اظهار داشت: مردم با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده گام بلندی در ارتقای سلامت استان و شکست ویروس کرونا بردارند.

وی افزود: مردم با ثبت نام در این سامانه، ستاد استانی مبارزه با کرونا را در پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا یاری خواهند کرد.

استاندار ایلام بر اجرای طرح قرنطینه خانگی در استان تاکید کرد و اظهار داشت: استان آمادگی خدمات دهی مطلوب بهداشتی و درمانی به افراد مشکوک به کرونا در قرنطینه خانگی را دارد.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: اجرای این طرح در استان می تواند راه ما را در کنترل و درمان سریعتر بیماری کرونا کوتاه تر کند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در استان از مردم، کنشگران فضای مجازی و رسانه های استان به خاطر استقبال گسترده از پویش های مردمی درخانه بمانیم، چادر نزنیم، نه به چهارشنبه سوری و نه به پنجشنبه آخر سال قدردانی کرد.

وی افزود: امروز شاهد عزم جدی مردم استان برای در خانه ماندن و شکستن زنجیره انتقال بیماری کرونا هستیم که این یک خبر خوشحال کننده است که باید با شدت بیشتر ادامه یابد.

سلیمانی دشتکی، ضمن قدردانی از مجموعه عوامل و دست اندرکار در ستاد استانی کرونا به ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان، تاکید کرد: خوشبختانه امروز وفاق و همدلی کم نظیری در سطح استان برای پیشگیری و غلبه بر بیماری کرونا شکل گرفته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار