کد خبر: ۸۳۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹ 14 March 2020
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از مدافعان سلامت تقدیر کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی از مدافعان سلامت مردم تقدیر کرد. 
در این پیام تقدیر آمده است: اکنون که مورد حمله موجودات نامرئی و  مرموز (ویروس کرونا) قرار گرفته ایم باید با توکل و امید به خدای یکتا و بی همتا و توسل به انبیا و اولیای الهی در مقابل این هجمه سنگین مبارزه و مقاومت کنیم در سنگرهای خود یعنی منازل بمانیم و به دستورات و توصیه‌های فرماندهی جبهه مقاومت و مبارزه گوش دهیم و برای کسانی که در خط مقدم این مبارزه هستند دعا نماییم. 
در این پیام آمده است: کسانی که که چون فرزندان پرافتخار این سرزمین در دوران هشت سال دفاع مقدس برای حفاظت از جان این ملت چه رنج ها می‌برند و چه خستگی‌ها می‌کشند و با تمام خلوص و عشق به میدان آمده‌اند.
امروز پزشکان و پرستاران عزیز ما چون رزمندگان دوران دفاع مقدس در خط مقدم مبارزه و جنگ هستند و مجاهدان راه خدا می‌باشند و در این راه مقدس شهدای هم تقدیم نموده‌اند و لذا از همه این عزیزان و همه کسانی که در این راه کمک می‌کنند گروهای جهادی، نیروهای نظامی، انتظامی و مسئولین استانی و شهرستانی صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و برای همه  آنها از درگاه باری تعالی آرزوی سلامت و موفقیت دارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار