به گفته رئیس اتاق اصناف کرمانشاه، عمده واحدهای صنفی غیرمرتبط با نیازهای اساسی مردم به‌صورت خودجوش فعالیت خود را متوقف کرده‌اند.
کد خبر: ۸۳۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰ 15 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، رضا سلیم ساسانی در نشست تعدادی از دستگاه های عضو ستاد مقابله با کرونا در کرمانشاه با دادستان برگزارشد، با اشاره به توقف فعالیت واحدهای صنفی غیرمرتبط با نیازهای اساسی مردم، عنوان کرد: خوشبختانه اکثر این واحدها بصورت خودجوش تعطیل شده‌اند.

به گفته این مسئول در حال حاضر حدود 70 درصد صنوف کرمانشاه تعطیل هستند.

وی در ادامه با تاکید براینکه کالاهای اساسی مردم مانند مرغ، گوشت، برنج، قند، شکر و... به اندازه کافی در انبارهای استان موجود است و کمبودی در بازار نداریم، اعلام کرد: نزدیک به هزار تن هم میوه در سردخانه های استان ذخیره داریم.

خسرو عیسائیان معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه نیز به تشریح برخی اقدامات سهرداری در جلوگیری از گسترده تر شدن شیوع کرونا پرداخت و گفت: شهرداری کرمانشاه نزدیک به یک ماه است که گندزدایی شهر را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 22 دستگاه ماشین آتش نشانی، سه دستگاه خودرو یگان ویژه و شش دستگاه خودرو ارتش و سپاه محلات مختلف شهر کرمانشاه را در بحث گندزدایی پوشش می‌دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: عمده تمرکز فعالیت‌های گندزدایی در شهر کرمانشاه در معابر و خیابان‌های پرتردد و شهرک های حاشیه نشین مانند آناهیتا، چمن، صادقیه، کیهانشهر و... صورت می‌گیرد.

وی در ادامه به معضل دستفروشان هم اشاره کرد و گفت: برای جمع آوری دستفروشان و برخی صنوف خطر آفرین نیاز به همکاری دستگاه های ذیربط داریم.

سرهنگ فریبرز یوسفوندی جانشین انتظامی شهرستان کرمانشاه هم در ادامه این نشست بااشاره به کنترل ورودی های شهر و پلمب قلیان سراها کرمانشاه عنوان کرد: تلاش کرده ایم به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری به سهم خود اقدامات مهمی داشته باشیم.

وی در ادامه اعلام کرد: تاکنون نزدیک به یک میلیون قلم انواع الکل، دستکش و... احتکار شده در کرمانشاه کشف کرده‌ایم.

جانشین انتظامی شهرستان کرمانشاه به مقابله با کشتار غیرمجاز در سطح شهر هم اشاره کرد و گفت: تا عصر دیروز(جمعه)نزدیک به دو تن گوشت حاصل از کشتار غیرمجاز را در کرمانشاه کشف و ضبط کرده‌ایم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار