معاون فروش خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: واحدهای صنعتی برای بهره‌‌مندی از بسته‌‌های تشویقی شرکت توزیع استان کرمانشاه تا نیمه شهریور مهلت دارند.
کد خبر: ۸۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 26 August 2015
تیمور اکبری اظهار داشت: واحدهای صنعتی با جابه‌‌جایی تعطیلات هفتگی خود در راستای مدیریت مصرف برق با انعقاد تفاهمنامه از بسته‌های تشویق شرکت توزیع برق استان بهره‌مند شوند.

معاون فروش خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه واحدهای صنعتی با مدیریت مصرف برق تعمیرات سالانه خود را به جز روزهای جمعه و تعطیل انجام دهند، افزود: جلوگیری از قطعی برق سایر مشترکان با همکاری واحدهای صنعتی فراهم می‌شود.

اکبری جابه‌جایی شیفت دوم فعالیت به شیفت شب را از دیگر روش‌‌های همکاری واحدهای صنعتی با شرکت توزیع اعلام و اظهار کرد: واحدهای صنعتی با جابه‌جایی زمان اوج بار که از ساعت 19 تا 23 شب است به زمان کم باری از ساعت 23 تا هفت صبح می‌توانند از بسته‌های تشویقی استفاده کنند.

وی افزود: مدت زمان جابه‌جایی فعالیت از شیفت دوم به شیفت شب واحدهای صنعتی باید پنج روز مستمر ادامه یابد در غیر این صورت با انعقاد قرارداد نیز هیچگونه مزایایی به واحدهای صنعتی تعلق نمی‌گیرد.

اکبری با اشاره به اینکه سال گذشته واحد تولیدی کرپ ناز در مقایسه با دیگر واحدها بیشترین وجه تشویقی را به دلیل بیشترین همکاری با شرکت توزیع برق به مبلغ 400 میلیون ریال دریافت کرده است، گفت: بهره‌مندی از هرگونه بسته تشویقی شرکت توزیع نیازمند انعقاد قرارداد با این شرکت است.

معاون فروش خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از ضرورت اجرای بند”ه” توسط مشترکانی که بیش از یک هزار کیلو وات ساعت برق مصرف می‌کنند خبر داد و بیان کرد: اجرای  این بند توسط مشترکان  پرمصرف با انجام تعمیرات و تعطیلات تابستانی و کاهش 10 درصد از دیماند مصرفی به مدت حداقل پنج روز مستمر ضروری است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار