مدیر ملی طرح آبادانی و پیشرفت لنده؛
از ابتدای شیوع کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد و به تبع آن شهرستان لنده، تمهیداتی از سوی بنیاد علوی با محوریت استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، بسیج و گروهای جهادی و انجمن های مردم نهاد اندیشیده شد که این تلاش ها همچنان بدون خستگی ادامه دارد.
کد خبر: ۸۳۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵ 11 April 2020

در شرایط کنونی که کرونا در اکثریت مناطق کشور فراگیر شده است بنیاد علوی با ورود به عرصه این جنگ بیولوژیکی کمک های شایانی  در مناطق مختلف کرده است که مدیر ملی طرح آبادانی و پیشرفت لنده گوشه ای از این اقدمات را تشریح کرد.

از ابتدای شیوع کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد و به تبع آن شهرستان لنده، تمهیداتی از سوی بنیاد علوی با محوریت استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، بسیج و گروهای جهادی و انجمن های مردم نهاد اندیشیده شد که این تلاش ها همچنان بدون خستگی ادامه دارد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ در این راستا بنیاد علوی در قالب ۴ محور« راه اندازی کارگاه خط تولید ماسک و شلید های حفاظتی، توزیع بسته‌های بهداشتی، راه‌ اندازی کاروانهای ضد عفونی اماکن و معابر عمومی و تامین تجهیزات ضد عفونی و سم پاشی» حمایت های تاثیر گذاری در شهرستان لنده داشته است.

بنابراین گزارش مدیر ملی طرح آبادانی و پیشرفت لنده اظهار داشت؛ پیرو اقدمات پیشگیرانه بنیاد علوی در سطح کشور در گام نخست با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی اقدام به حمایت از کارگاه های تولید ماسک در منطقه کردیم و یک کارگاه خط تولید شیلد های حفاظتی در شهرستان دایر گردید.

مهندس جعفری گفت؛ ماسک و دستکش از جمله ملزومات ضروری بود که بالغ بر ۲۰ هزار عدد ماسک و ۴ هزار جفت دستکش لاتکس بدست مردم رسید.

وی یاداور شد، طرح توزیع این ملزومات نیز با استفاده از ظرفیت بسیج منطقه بصورت خانه به خانه انجام گرفت.

نماینده بنیاد علوی خاطر نشان کرد؛ یک کارگاه خط تولید شیلد های حفاظتی نیز راه اندازی که تولیدات آن در اختیار کادر درمانی لنده، کارکنان ادارات در معرض خطر مانند کارکنان بانک ها قرار گرفت.

ایشان محور دیگر اقدامات کرونایی بنیاد را توزیع بسته های بهداشتی یاد کرد و گفت؛ تعداد ۱۶۵ بسته بهداشتی تامین و در مناطق کم برخوردار و پرخطر روستایی کار توزیع صورت گرفت.

مدیر محرومیت زدایی لنده، سومین اقدام بنیاد علوی در این شهرستان را راه اندازی کاروان های گند زدایی و ضد عفونی عنوان و بیان داشت؛ از ابتدای شیوع کرونا یکی از مباحث مهم، گندزدایی معابر شهر و روستاها بود که بنیاد در این حوزه نیز با حمایت از گروه های جهادی زیر نظر سپاه پاسداران اقدام به ضدعفونی معابر سطح شهر کرده است.

مهندس جعفری به خرید یک دستگاه سم پاش ۲ هزار لیتری اشاره و گفت؛ در ماه های گذشته اعتباری برای تامین یک دستگاه سم پاش در اختیار اداره دامپزشکی قرار گرفت که در این روزهای حساس با داشتن این وسیله حجم بسیار زیادی از سطح معابر شهر و روستاها در کمترین زمان ممکن ضدعفونی و گندزدایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار