خیراله خزایی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان کنگاور گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای سهولت در انجام فعالیت های ضروری همراه با رعایت موارد بهداشتی است.
کد خبر: ۸۳۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱ 13 April 2020

سهولت در انجام امور ضروری با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

خیراله خزایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند موجب ادامه فعالیت روزمره مردم و انجام کارهای ضروری آن ها شده است. این به معنای از بین رفتن بیماری کرونا نیست بلکه مردم برای انجام فعالیت های ضروری باید به صورت هوشمند در بازار و سایر اماکن حاضر شوند.

وی در ادامه بیان داشت: مردم باید از خودشان مراقبت کنند، فاصله اجتماعی را رعایت کنند و متوجه باشند اگر قانون به واحد صنفی اجازه آغاز به کار داده، رعایت اصول بهداشتی برای صاحب مغازه و مشتریان الزامی است.

فرماندار شهرستان کنگاور افزود: دو روز گذشته به دلیل که اولین روز آغاز فعالیت اصناف کم خطر بود، قدری ازدحام جمعیت بیشتر شد و ما به اصناف و شبکه بهداشت به عنوان ناظر بر این واحدها تاکید کردیم اصول بهداشتی را در دستور کار جدی قرار دهند که از جمله این اقدامات کد بندی مغازه ها است.

این مقام مسئول ابراز داشت: در طرح فاصله گذاری هوشمند مردم مرکز ثقل هستند و ٩۵ تا ٩۶ درصد پیشگیری از ابتلا به بیماری بر عهده خود مردم است.


خزایی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر خروج از منزل باید به شرط انجام کارهای ضروری و با رعایت کامل موارد بهداشتی باشد. توصیه می شود از ماسک و دستکش استفاده شود و فاصله فیزیکی رعایت شود. همچنین مردم از ورود به مغازه هایی که در آن ها جمعیت متراکم شده، پرهیز کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار