رزمایش مقابله ارتش منطقه غرب کشور با ویروس کرونا امروز دوشنبه با شعار لبیک یا خامنه ای در سطح چند شهر چرداول انجام شد.
کد خبر: ۸۳۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 14 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ معاون هماهنگ کننده قرارگاه ارتش غرب کشور شامگاه دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در این رزمایش یک روزه که حدود ۹۰ نفر از یگان های مختلف جنگ نوین ارتش غرب کشور مشارکت داشتند شهرهای سرابله، شباب و آسمان آباد ضدعفونی شدند.

سرتیپ دوم کیومرث جعفری یادآور شد: در این رزمایش بهداشتی ۱۰ تانکر سم پاش دارای ظرفیت های متفاوت از پنج تا ۱۶ هزار لیتر به همراه ادوات مخصوص جنگ نوین معابر عمومی و پرتردد را ضدعفونی کردند.

معاون‌ هماهنگ کننده قرارگاه ارتش غرب کشور تاکید کرد: همچنین ۴۰ نفر از نیروهای ارتشی نیز با استفاده از کوله های انفرادی اقدام به سم پاشی و ضد عفونی کوچه ها، پیاده روها و درب ادارات، بانک ها و دیگر مناطق پرتردد کردند.

سرتیپ دوم جعفری اظهار داشت: در صورتی که از سوی مسوولان ایلام نیاز به سم پاشی و ضد عفونی شهرهای مختلف در این استان احساس شود، یگان های مختلف ارتش در حوزه جنگ نوین و سایر بخش ها آمادگی کامل برای سم پاشی و ضد عفونی شهرها را دارند.

وی اضافه کرد: برای مهار و نابودی ویروس کرونا، ارتش جمهوری اسلامی از همه ظرفیت و امکانات بیولوژیکی خود بهره برده و همراه وزارت بهداشت و ستاد کرونا وارد میدان عمل شده است.

۱۵ فروردین ماه رزمایش بهداشتی ضد عفونی شهرستان ایوان از سوی ارتش غرب کشور انجام شد.

همچنین ارتش غرب کشور در تعطیلات نوروزی در کنترل مبادی ورودی و خروجی استان ایلام با پلیس راه و نیروی انتظامی، علاوه بر کنترل ورود و خروج خودروها، در طرح غربالگری سرنشینان وسایل نقلیه و ضد عفونی خودرو ها نیز مشارکت داشتند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار