با حضور استاندار کرمانشاه؛
پنج طرح تولیدی و صنعتی با حضور استاندار کرمانشاه در شهرکهای صنعتی کرمانشاه، بیستون و فرامان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 27 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ افتتاح شرکت کمند تاب اولین برنامه کاری مهندس ابراهیم رضایی بابادی در برنامه کاری بازدید از بخش صنعت استان بود. این شرکت تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلن برای اجرای آبیاری های تحت فشار (بارانی) است و برای ساخت آن 12 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است. شرکت کمندتاب در سال پنج هزار متر مربع لوله تولید می کند و برای 20 نفر اشتغال زایی کرده است.

افتتاح و بهره برداری شرکت گونی بافی سپیدان غرب یکی دیگر از برنامه های صبح امروز استاندار کرمانشاه بود. این شرکت ماهانه یک هزار و 500 تخته تولید دارد و نزدیک به 70 نفر در آن مشغول به کار شده اند.

طرح دیگری که بوسیله استاندار کرمانشاه به بهره برداری رسید تعاونی 801 تولید کننده انواع قطعات و دیوارهای بتنی و پیش ساخته بود. این تعاونی با 20 میلیارد ریال سرمایه در شهرک صنعتی کرمانشاه به بهره برداری رسید و ظرفیت تولید 10 هزار تن در سال را دارد و زمینه اشتغال 30 نفر را نیز فراهم کرده است.

«شرکت فرش زاگرس» دیگر طرح صنعتی افتتاح شده طی امروز بود که در زمینی به مساحت ۳۸۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی بیستون و سرمایه گذاری ای حدود ۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶۰ نفر احداث شده است.

همچنین «کارگاه رنگرزی مکتب فرش، گلیم و گبه کرمانشاه» نیز آخرین طرح صنعتی بهره برداری شده طی صبح امروز بود که با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی فرامان توسط استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

واحد مذکور از ظرفیت رنگ‌آمیزی ۸۰ تا ۱۰۰ تن پشم را در سال برخوردار است و ۱۵نفر اشتغالزایی مستقیم را به همراه دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار