استاندار مرکزی خبر داد:
استاندار مرکزی گفت: توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در استان هدف‌گذاری شد.
کد خبر: ۸۳۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 16 April 2020

 

سیدعلی آقازاده در جلسه هماهنگی مواسات وهمدلی مومنانه افزود: خوشبختانه تهیه 100 هزار بسته معیشتی را در استان هدف‌گذاری کردیم که تا امروز با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد تا حدودی می‌توان گفت این هدف محقق شده است.
وی یادآورشد: نکته مهم این است که چگونه این بسته‌ها را به شکل مطلوب توزیع کنیم، اگر بتوانیم آمارها را کامل کنیم و افرادی که در این زمینه از این هدیه مردمی بهره‌مند می‌شوند را به خوبی شناسایی کنیم به نظر می‌رسد که به هدفی که مد نظر مقام معظم رهبری و تمام تلاشگران در این عرصه است، رسیده باشیم.
استاندار مرکزی ادامه داد: اجر زحمات و مزد زحمات مردم با شناسایی دقیق افراد و کسانی که به نوعی این نیازمندی را دارند تحقق پیدا می‌کند و به نظر بنده علاوه بر این 100 هزار بسته شاید صدها هزار بسته و میلیون‌ها بسته در طول این یک ماه گذشته توسط نهادها، مردم، سازمان‌ها و غیره توزیع می‌شود، اما این طرح کاری علاوه بر این موارد است.
آقازاده افزود: آمار، شناسایی و اطلاعات از خانوارها به گونه‌ای باشد که اکثرا افرادی باشند که ممکن است تا امروز بسته‌ای نگرفته باشند و کرامت آنها هم ایجاب می‌کند که جلو نیایند اما ما باید این افراد را در تمام مناطق شناسایی کنیم که اگر خوب بتوانیم این افراد را شناسایی کنیم به هدف مد نظر دست یافته‌ایم.
وی اظهارداشت : بنابراین تقاضا می‌شود که دست‌اندرکاران، به‌ویژه کمیته‌های شهرستانی و افراد کمک‌کننده دقت داشته باشند که افرادی که قرار است بهره‌مند شوند افرادی باشند که دقیقا مورد هدف این طرح قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار