کد خبر: ۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶ 26 February 2015
جانشین اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از تشییع و تدفین چهار شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه اول در مازندران خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس علیرضا یدالله‌پور ظهر امروز در جلسه هماهنگی تدفین دو شهید گمنام در شهرستان سوادکوه از حضور چهار شهید گمنام در ایام فاطمیه اول در مازندران خبر داد و گفت: دو شهید در سرخ‌رود تنکابن و دو شهید در زیراب سوادکوه تشییع و تدفین می‌شوند.

جانشین اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه با برنامه‌ریزی شهرستانی، مراسم شب وداع و تشییع و تدفین شهدا اجرا می‌شود، افزود: آیین‌نامه نحوه برگزاری مراسم و شرایط تدفین شهدای گمنام در اختیار شهرستان‌ها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه متقاضی حضور شهدای گمنام در مازندران، زیاد است از جانمایی تدفین شهدای گمنام در آینده نزدیک برای شهر پل‌سفید سوادکوه خبر داد و خاطرنشان کرد: جا‌نمایی برای تدفین شهید گمنام در پل‌سفید به‌زودی آغاز می‌شود.

یدالله‌پور از نام‌گذاری مکان تدفین شهید گمنام در زیراب سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: تپه نور‌الشهدا نام مکان تدفین شهدای گمنام در شهر زیراب سوادکوه است و چنین نامی تنها برای مکان تدفین شهدای گمنام در تهران و زیراب سوادکوه است.

جانشین اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه طرح یادمان مزار شهدای گمنام نیز انجام خواهد شد به آثار تشییع و تدفین شهدای گمنام اشاره و بیان کرد: نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ شهادت و افزایش اتحاد و هم‌دلی تقویت می‌شود.

وی از وجود هیئت‌ امنای مزار شهدای گمنام مازندران خبر داد و گفت: 228 شهید گمنام در 75 نقطه مازندران دفن هستند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931207000518#sthash.RWfdmfcX.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار