رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت‌های این رشته در سال 98 اظهار کرد: برنامه‌های بسیار متنوعی در سال گذشته داشتیم و به نظرم اکنون هیات قایقرانی کهکیلویه و بویراحمد از فعال‌ترین هیات‌های قایقرانی کشور است.
کد خبر: ۸۳۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 18 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، احمد گنجی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، با اشاره به برنامه هیات قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال پیش رو اظهار کرد: یکی از مهمترین اهدافی که داریم میزبانی کمپ آسیایی اسلالوم که در صورت مهیا شدن شرایط و عادی شدن وضعیت ورزش کشور به عهده بگیریم که در این مسیر با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش می کنیم.
وی سال 98 را سال پرکاری برای هیات کهگیلویه و بویراحمد دانست و عنوان کرد: میزبانی اردوها و مسابقات مهمی را در سال گذشته برعهده گرفتیم که با رضایت شرکت کنندگان و مسئولین همراه بود و به امید خدا این کار را در برنامه های پیش رو نیز ادامه خواهیم داد.
گنجی همچنین گفت: در سال گذشته اولین مرحله کمپ گسترش اسلالوم را میزبانی کردیم و به علاوه آن 2 مرحله اردوی تیم ملی کانوپولو آقایان، دوره مربیگری کانوپولو برای بانوان و آقایان، 7 مرحله اردوی اسلالوم پسران و 1 مرحله اردوی اسلالوم دختران را در استان داشتیم و آمادگی داریم اردوهای پیش رو را نیز میزبانی کنیم.
وی افزود: در کنار این ها برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم در آبهای آرام برای اولین بار در 2 پیست بخش بانوان و آقایان رقم خورد که باعث افتخار هیات بود که در این رقابت ها قایقرانان استان موفق به کسب 4 مدال شدند.
رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ظرفیت های موجود در استان کهکیلویه و بویراحمد بیان کرد: در رشته های مختلف در استان پتانسیل هایی وجود دارد که بیشتر آن ها را شناسایی و فعال کردیم و باید از حمایت فدراسیون در این جهت قدردانی داشته باشم. رئیس فدراسیون شخصا در یاسوج حضور پیدا کردند و با مذاکراتی با استاندار داشتند زمینه ها را برای فعالیت بیشتر قایقرانی فراهم کردند.
گنجی در خصوص برنامه های پیش روی هیات نیز اظهار کرد: امیدوار هستیم که بتوانیم روند رو به رشد هیات قایقرانی کهکیلویه و بویراحمد را در سال پیش رو ادامه دهیم و حداکثر استفاده را از پتانسیل موجود در قایقرانی استان داشته باشیم و با حمایت فدراسیون و اداره کل کارها را به نحو احسن انجام دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار