محمد بیگزاده در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، آشپزخانه این نهاد برای طبخ اطعام نیازمندان در قالب طرح هم‌سفره و در راستای رزمایش گسترده مواسات و همدلی با رعایت کامل اصول بهداشتی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۴۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 21 April 2020

محمد بیگزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:امسال نیز همانند سنوات گذشته اطعام نیازمندان با مشارکت خیران همدل و همراه انجام می‌شود.

وی افزود:با توجه به اینکه رویکرد این نهاد ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت حسنه اطعام نیازمندان است اما  به علت شیوع بیماری کرونا امکان گستراندن سفره‌های اطعام و افطاری برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان فراهم نیست.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد:این نهاد در نظر دارد علاوه بر توزیع جیره غذای خشک در قالب کیسه‌های همیان مولا، نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم با رعایت تمامی نکات بهداشتی در بین خانوارهای نیازمندشهرستان از طریق همکاران اداره ومراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد اقدام کند.

بیگزاده تاکید کرد:همکاران کمیته امداد این شهرستان به منظور لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی جهت مشارکت در برنامه مواسات و رزمایش بخشش ملت بزرگ ایران بویژه مساعدت به خانوارهای نیازمند با اختصاص هر نفر ۱۱۰ هزار تومان مشارکت کردند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار