سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: فعلا در سه آزمایشگاه تشخیص کوید ۱۹ (R۶-pcr) انجام می‌شود که ان‌شاءالله به‌زودی این تعداد را افزایش می‌دهیم.
کد خبر: ۸۴۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 26 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  فارس،ابراهیم شکیبا در توضیح عملکرد فوق‌العاده استان‌کرمانشاه در پیشگیری از بیماری کرونا به تایید وزارت بهداشت، اظهار داشت: بخشی از این تقدیر به دلیل عملکرد خوب دانشگاه در موضوع غربالگری افراد و خانوار چه در مرحله اول و چه در مرحله دوم که به خوبی انجام شده، بود.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل بحث بیماریابی بسیارخوب در کرمانشاه که در موضوع تشخیص زودهنگام بیماران سرپایی صورت گرفته و مراقبت بسیار خوب این بیماران و خانواده آنان و قرنطینه کردن این افراد بوده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه عملکرد مناسب استان در خصوص موضوع گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی و دقت در این موضوع اثرات خوبی در پیشگیری داشته است، گفت: مراقبت و پیگیری بیماران تشخیص داده شده چه بستری چه سرپایی به خوبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: فعلا در سه آزمایشگاه تشخیص کوید 19 (R6-pcr) انجام می شود که ان‌شاءالله به‌زودی این تعداد را افزایش می‌دهیم.

شکیبا ادامه داد: هم‌اکنون20 مرکز 16 ساعته کارتشخیص و درمان و نمونه‌گیری را به‌خوبی برای عموم مردم انجام می‌دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار