استاندار بوشهر:
استاندار بوشهر با قدردانی از همکاری همگانی مردم در مقابله با کرونا گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمعات مورد تاکید و در این راستا برپایی چادر در سواحل استان بوشهر همچنان ممنوع است.
کد خبر: ۸۴۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 27 April 2020

استاندار بوشهر با قدردانی از همکاری همگانی مردم در مقابله با کرونا گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمعات مورد تاکید و در این راستا برپایی چادر در سواحل استان بوشهر همچنان ممنوع است.

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را امری مهم و با اهمیت در مقابله با این ویروس دانست و با قدردانی از همراهی مردم فهیم استان بوشهر اظهار داشت:تنها راه مصون ماندن در مقابله با کرونا خود مراقبتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمعات در مقابله با کرونا را امری مهم دانست و تاکید کرد: برپایی چادر در سواحل استان همچنان ممنوع است و شهرداری‌ها در این رابطه اقدامات لازم انجام دهند.

استاندار بوشهر با تاکید بر رعایت همه جانبه پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف با نظارت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: شرط بازگشایی اصناف رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و اکیپ‌های بهداشتی باید نظارت جدی بر فعالیت اصناف در استان داشته باشند.

گراوند با تاکید بر بازرسی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف و بازاریان، نظارت فعالیت کارگاه‌های تولید ماسک در استان را یک ضرورت دانست و گفت: شبکه‌های بهداشت، گروه‌های جهادی بسیج نظارت روزانه بر فعالیت کارگاه‌های تولید ماسک داشته باشند ضمن اینکه تدابیر لازم هم برای تولید ماسک‌های قابل شستشو توسط دانشگاه‌ها علوم پزشکی، فنی و حرفه ای، منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و جهاد دانشگاهی انجام شود.

بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا آرایشگاه‌های مردانه و زنانه در استان بوشهر به صورت مشروط و رعایت مواردی امکان فعالیت دارند و تالارهای پذیرایی و غذاخوری می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فقط به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

در این جلسه تصمیم‌گیری شد آرایشگاه‌هایی که خارج از چارچوب‌های پروتکل بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی فعالیت کنند پلمب می‌شوند و دراین راستا باید نوبت دهی آرایشگاه‌های به صورت تلفنی باشد.

تامین بسته‌های بهداشتی مورد نیاز روستاهای درگیر با کرونا از دیگر مصوبات ستاد کرونای استان بوشهر بود و مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی، جمعیت هلال احمر و فرمانداری‌ها نسبت به تب سنجی و غربالگری بهداشتی در سطح روستاهای استان انجام دهند.
جلوگیری از برنامه‌های افتتاحیه ویژه پروژه‌های مختلف دستگاه‌های اداری، تهیه وتوزیع بسته‌های بهداشتی ویژه مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی و تعطیلی فعالیت پیست موتور سواری در تنگگ از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 منبع/ تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار