امام جمعه تبریز یکی از ضرورت‌های رونق و جهش تولید را ضرورت توجه بر اهلیت افراد در واگذاری صنایع و کارخانه‌ها به بخش خصوصی دانست.
کد خبر: ۸۴۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ 30 April 2020

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌محمدعلی آل‌هاشم امروز در دیدار مدیران اداره‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه و نمایندگان تشکل‌های کارگری با وی اظهار داشت: قدردانی از خدمات ارزشمند و اثرگذار کارگران نباید به حرف‌های تکراری متمرکز شود بلکه رونق و جهش تولید ملی با دستان توانگر کارگران محقق می‌شود و هرچه قدر رونق تولید داشته باشیم و از کالای ایرانی حمایت کنیم می‌توانیم در برابر بیگانگان ایستادگی بیشتری داشته باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت حل ریشه‌ای مشکلات کارگران افزود: اگر رونق تولید مورد انتظار مقام معظم رهبری محقق شود سردمداران آمریکایی و صهیونیستی از تحریم‌های نفتی و اقتصادی ناکام خواهند ماند.

امام جمعه تبریز شرایط امروز جامعه را در مبارزه با ویروس کرونا یادآور شد و گفت: در شرایط کنونی که برخی کسب و کارها تعطیل و کارگران روزمزد بیکار شده‌اند باید حمایت‌های معیشتی و کمک‌های مالی در قالب بیمه بیکاری در اولویت کاری دولت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اشاره‌های هم به مصوبه افزایش حقوق کارگران کرد و گفت: کارفرمایان و نمایندگان دولت می‌توانند با بررسی این مصوبه، حقوق کارگران را متناسب با شرایط اقتصادی جامعه افزایش دهند.

‌آل هاشم یکی از ضرورت‌های رونق و جهش تولید را ضرورت توجه بر اهلیت افراد در واگذاری صنایع و کارخانه‌ها به بخش خصوصی دانست و افزود: بی توجهی به اهلیت افراد، امکان سوء استفاده را به برخی سود جویان خواهد داد و تعطیلی مجموعه‌های تولیدی و تغییر کاربری آنها زیرپا گذاشته شدن حقوق کارگران را به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است در این دیدار حسینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، سمساری مدیرکل تأمین اجتماعی استان و تعدادی از نمایندگان کارگری به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسائل و مشکلات جامعه کارگری پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار