با همکاری سمن‌ها؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: با همکاری سمن‌ها، سواحل استان بوشهر پاک‌سازی شد.
کد خبر: ۸۴۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ 02 May 2020

سواحل استان بوشهر پاک‌سازی شد

به گزارش تابناک بوشهر، فرهاد قلی‌نژاد صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای بهسازی و حفاظت بهتر اکوسیستم های استان بویژه اکوسیستم دریایی پذیرای نظرات و انتقادات فعالان محیط زیست هستیم.

وی با تقدیر از مشارکت سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی اضافه کرد: بوشهر از استان‌هایی است که از نظر تعداد، بیشترین سازمان‌های مردم نهاد در استان در حال فعالیت است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: فعالان محیط زیست می توانند با مراجعه به اداره کل محیط زیست و همچنین فعالیت در قالب سازمان‌های مردم نهاد ما را از نظرات و همیاری خود بهره مند کنند.

وی با اشاره به اکوسیستم بزرگ و ارزشمند خلیج فارس ادامه داد: خلیج فارس یکی از بالاترین تنوع زیستی را در بحث گونه‌های جانوری و زیستمندان و نقشی که خلیج فارس در اقتصاد ایران و اقتصاد ساحل نشینان در حوزه طول خلیج فارس دارد.

قلی نژاد افزود: برنامه های پاکسازی ساحل در سراسر استان با همکاری سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی در حال انجام است.

وی گفت: البته برنامه های آموزش و فرهنگ سازی حفاظت از سواحل و جلوگیری از آلودگی ساحل را از سال ۹۸ آغاز کردیم و با مشارکت صیادان و سازمان بنادر و دریانودری استان این برنامه برای اولین بار در استان در سال ۹۸ اغاز شده که بتوانیم انشااله با همکاری همدیگر ساحل زیبا و پاکیزه ای داشته باشیم.

قلی‌نژاد ادامه داد: بر ما واجب است به پاس داشت فوایدی که خلیج فارس نصیب مردمان ما و همه کشورهای حوزه خلیج فارس کرده در حفظ محیط زیست آن و جلوگیری از آلودگی و ورود زباله ها و پسماندها به خلیج همیه فارس تلاش و کوشش کنیم.

منبع/ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار