کد خبر: ۸۴۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 03 May 2020
 
 

تابناک/ مهدوی گفت: برنامه های ۶۰ ثانیه ای نسیم احکام از فضای مجازی پخش می شود.

«جمشید مهدوی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا در شهرستان، به ائمه جمعه مساجد ابلاغ شد تا در فضای مجازی، مسجد معنوی ایجاد و نمازگزاران و اهالی محل را عضو کنند که در این رابطه چند محتوای ارزشمند تصویری و صوتی در مساجد تهیه و در فضای مجازی پخش شده است.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با بیان اینکه همچنین در این رابطه ائمه جماعات شماره های تلفن همراه خود را در اختیار اعضای مساجد مجازی قرار داده اند، افزود: روحانیون از این طریق به سوالات و شبهات دینی و مذهبی اهالی مساجد پاسخ می دهند.

 

وی از تهیه برنامه های ۶۰ ثانیه ای نسیم احکام در قالب طرح ضیافت الهی و پخش آن در فضای مجازی خبر داد و تصریح کرد: این برنامه ها با موضوع احکام ویژه ماه رمضان تهیه و در فضای مجازی پخش می شود.

 

مهدوی با اشاره به اینکه همچنین ویژه برنامه نسیم انتظار به صورت تصویری و صوتی تهیه و در فضای مجازی پخش می شود،خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه که با موضوع مهدویت در ۱۲ قسمت و با بهره گیری از هفت روحانی تهیه می شود که تا پایان ماه مبارک رمضان از فضای مجازی پخش خواهد شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا گفت: ویژه برنامه های نسیم احکام و نسیم انتظار به همت مرکز افق امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) و اداره اوقاف و امور خیریه تهیه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار