کد خبر: ۸۴۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ 03 May 2020

فیلمبرداری «سَردَر» با موضوع کرونا در رودبار

     

فیلم کوتاهِ «سَردَر» به کارگردانی مصطفی مهربان، تولید مشترک انجمن سینمای جوانان رودبار و مصطفی مهربان است که فیلمبرداری آن در جنوب گیلان همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مصطفی مهربان کارگردان مستند «دنیس» و فیلم  های کوتاه داستانی « گهواره سکوت و مرنجاب » موفقیت‌های جهانی را در سال گذشته کسب کرده است. این کارگردان در این اثر، که با محوریت کرونا است به تقابل علم و سنت پرداخته است.

در خلاصه داستان «سَر دَر» آمده است: فیلمسازی کِه مُتوجه میشود پلان هایی کِه چند سال پیش از نَنه شَهربانو گِرفته، داستان نَدارد بَنابراین تَصمیم میگیرد دَر این شَرایطِ سَخت شیوع کُرونا به جنوب گیلان و مَحله نَنه شهربانو برود تا داستانَش را کامل کند. او با رفتن به مَنطقه، متوجه میشود که ننه شَهربانو دیگر مایِل نیست دَر این فیلم بازی کند. چرا کِه از تَرس کرونا، نمی گذارد کِسی وارد خانه اش شود. فیلمساز، در این شَرایطِ، تلاش میکُند راهی برایِ رَفع مشکلش بیابد، تا داستانِ نیمه کاره اش  را تَمام کند.

عوامل تولید این فیلم کوتاه عبارتد از: نویسنده فیلمنامه و کارگردان: مصطفی مهربان، تصویربردار: جواد حیدری، تدوین‌ و صداگذاری: مصطفی مهربان، بازیگران : شهربانو حاجی زاده، حدیقه سمیع پور، ابوالقاسم کوچکی، سحر مهربان، سپهر و ساینا کوچکی، امیر مدنی، طاهره طهماسبی، دستیار  کارگردان و طراح صحنه: مرتضی غلامی، عکاس و منشی صحنه: پیام امدادی، مدیر تولید: امین رجوعی تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان رودبار و مصطفی مهربان.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار