جانشین انتظامی شهرستان ایلام:
جانشین انتظامی شهرستان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۰سارق دستگیر و ۱۷۸ فقره سرقت کشف شده است.
کد خبر: ۸۴۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴ 04 May 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ قدرت حیدری زادی در تشریح این خبر گفت: خوشبختانه با تلاش کارکنان مجموعه انتظامی شهرستان ایلام تاکنون ۱۱۰ نفر به اتهام سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه امسال در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش کشفیات بودیم، اظهار کرد: در مقوله کشف سرقت‌ها ۱۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته‌ایم.

سرهنگ حیدری زادی دستیابی به این موفقیت‌ها را نتیجه تلاش‌های مضاعف و شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان ایلام دانست و اضافه کرد: مجرمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده روانه محاکم قضائی شده و اموال زیادی نیز از سارقان کشف و به مالباختگان عودت داده شدند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی پلیس شهرستان برای سال جاری، خاطرنشان کرد: پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سارقان حرفه‌ای از اهم برنامه‌های پلیس در سطح شهرستان است.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام تعامل خوب و سازنده با دستگاه قضائی و سایر ارگان‌ها خصوصاً سپاه ناحیه ایلام را عاملی برای تحقق برقراری امنیت برای مردم خواند و تصریح کرد: پلیس برای برقراری امنیت در جامعه با تمام اقشار و نهادها همکاری و تعامل خوبی داشته که ثمره آن رضایتمندی شهروندان از عملکرد پلیس در مقوله احساس امنیت بوده است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار