شهردار شیراز در آیین انعقاد قرارداد پروژه تراموا ضمن تبریک روز شیراز به شهروندان و هموطنان، گفت: قرارداد اجرای پروژه تراموا به مناسبت ۱۵ اردیبهشت ماه منعقد شده است.
کد خبر: ۸۴۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ 04 May 2020

تابناک فارس: حیدر اسکندرپور اعتبار اجرای تراموا را دو هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: اولین خط تراموای شیراز به طول ۱۰ کیلومتر از آرامگاه سعدی آغاز و پس از گذر از آرامگاه حافظ، دروازه اصفهان، مجموعه زندیه (فلکه شهرداری)، حرم مطهر شاهچراغ (ع) به پایانه شاهزاده قاسم می‌رسد.

شهردار شیراز اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده تلاش داریم فاز نخست پروژه تراموا از پایانه شاهزاده قاسم تا دروازه اصفهان در سال آینده افتتاح شود و بقیه مسیر تا آرامگاه سعدی نیز در ادامه به بهره برداری برسد.

اسکندرپور افزود: با بهره برداری از تراموا حضور همزمان انسان، تراموا و خودرو در معابر امکان پذیر است و هیچ محدودیتی برای عبور عابرین پیاده و خودرو‌ها ایجاد نمی‌کند.

همچنین رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: یقین دارم شورا این اراده را دارد که با نظارت بر روند اجرای پروژه تراموا و حمایت از شهردار و مجموعه مدیریت شهری، زمینه را برای افتتاح این پروژه در موعد مقرر فراهم کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار