کد خبر: ۸۴۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 13 May 2020

 

برخلاف سایر فدراسیون ها، فدراسیون تکواندو نمی خواهد لیگ این رشته را نیمه کاره رها کند....

 
فدراسیون تکواندو زیر بار تعطیلی لیگ نمی‌رود

به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، طی ماههای اخیر در رشته هایی همچون هندبال، والیبال، بسکتبال، وزنه برداری و...به دلیل شیوع ویروس کرونا و ادامه دار شدن محدودیت ها، فدراسیون ها تصمیم به تعطیلی لیگ و اعلام پایان مسابقات با معرفی قهرمان یا بدون قهرمان گرفتند.


لیگ برتر تکواندو هم که قبل از شیوع ویروس کرونا به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شد، چند ماهی است که بلاتکلیف مانده، اما به نظر می‌رسد مسئولان این فدراسیون برخلاف سایر فدراسیون‌ها به دنبال تعطیلی لیگ نیستند.


با اینکه هنوز محدودیت درباره رشته های ورزشی چه در بخش تمرینی و چه مسابقه ای وجود دارد، محسن تمجید، رئیس سازمان لیگ تکواندو گفت: سلامت بازیکنان برای ما بسیار مهم است و در اولویت قرار دارد. در بخش مردان حدود ۱۱ بازی باقی مانده است که شامل ۲ بازی مهم و سرنوشت‌ساز میان شهرداری ورامین مقابل لوازم خانگی کن و پاس قوامین برابر دانشگاه آزاد می‌شود. بازی اول تعیین کننده قهرمان فصل است و بازی بعدی سومین سکونشین را مشخص خواهد کرد. مسابقات این فصل برای تمام تیم‌ها حائز اهمیت است، زیرا تیم‌های اول تا سوم جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را کسب می‌کنند. با توجه به امتیازات و رقابت فشرده این تیم ها، اصرار داریم که بقیه مسابقات برگزار شود. منتظر می‌مانیم تا این ویروس ریشه کن شود و یا پروتکل‌های مربوط به برگزاری رقابت‌های ورزشی در این شرایط خاص، از طرف وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا اعلام شود تا بتوانیم بقیه مسابقات را برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار