مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر:
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: با اجرای ۵۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان جم ۱۷ هزار مشترک خانگی در این شهرستان از گاز طبیعی برخوردار شدند.
کد خبر: ۸۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 30 August 2015
غلام‌عباس حسینی صبح امروز در مراسم افتتاح از 4 طرح گازرسانی در شهرستان جم با اشاره به اینکه از20 کیلومتر شبکه گازرسانی روستایی در شهرستان جم بهره‌برداری شد اظهار داشت: روستاهای بیدو، اسفندیار، چم دره و چرموک  از شبکه گازرسانی بهره‌مند شدند که برای گازرسانی به مناطق 20 کیلومتر شبکه  گازرسانی اجرا و یک ایستگاه تقلیل فشارگاز  نیزنصب شده است.

وی با بیان اینکه با گازرسانی به این روستاها ، زمینه برخورداری 100 خانوار از نعمت گاز فراهم  شد خاطرنشانکرد: در اجرای طرح شبکه گازرسانی به روستاهای شهرستان جم 18 میلیارد و 200 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه گازرسانی به شهرستان جم بیان کرد: این شهرستان از نظر برخورداری گاز در مناطق شهری و روستایی یکی از استان‌های پیشرو کشور است و بر همین اساس تاکنون زمینه برخورداری تمام خانوار شهری و 97 درصد از خانوار روستایی جم از نعمت گاز فراهم شده است.

حسینی بااشاره به اینکه دو روستای بالای 20 خانوار دیگر شهرستان جم تا سال آینده ازاین نعمت برخودار می‌شوند گفت: با اقدامات در دست اجرا تلاش می‌شود تا گازرسانی به روستاهای  سرچشمه و کوه‌چهر درشهرستان جم تا شهریور ماه سال آینده به شبکه سراسری گاز متصل شوند.

وی با اشاره به اجرای طرج‌های گاز رسانی در شهرستان جم تصریح کرد: تاکنون 500 کیلومتر شبکه گازرسانی در جم اجرا و 17 هزار مشترک نیز از گاز طبیعی بهره مند شده‌اند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار