کد خبر: ۸۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 30 August 2015

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: حمایت و توسعه فعالیت‌های اقتصادی در روستاها در اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس ازساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با تأکید بر اینکه توجه به اشتغال روستاییان و ارتقای فعالیت‌های اقتصادی آنها که از تأکیدات مقام معظم رهبری نیز است در اولویت است.

وی ادامه داد: روستاییان به عنوان یکی از ارکان اصلی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند و با مرتفع کردن مشکلات این قشر در تولید محصولات روستاییان گام‌های مناسبی برداشته شود.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه دولت توجه ویژه و اساسی به این قشر دارد افزود: توجه و حمایت از روستاییان به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان در دستگاه‌های مختلف است.

پالیزگیر خاطرنشان کرد: یکی از دیگر از نیازهای ما توسعه اشتغالزایی و رفع بیکاری جوانان است که باید تدابیر اساسی در این حوزه نیز اندیشیده شود.

وی گفت: البته در هفته دولت و با افتتاح برخی از طرح‌ها زمینه اشتغالزایی برای جوانان در این شهرستان ایجاد شد اما با توجه به رشد جمعیت جوان در این شهرستان لازم است تا تدابیر اساسی در این حوزه از سوی مسئولان اندیشیده شود.

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود به برخی از اقدامات انجام شده در این شهرستان در حوزه‌های مختلف پرداخت و ادامه داد: سنددار شدن خانه‌های روستایی، جلوگیری از تخریب اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز، تامین آب شرب، اختصاص اعتبارات لازم برای تصفیه‌خانه فاضلاب، خط مترو، راه‌اندازی خط ریلی مسافربری راه‌آهن هشتگرد به تهران و مشهد و... از مهمترین اقداماتی بوده که در این دو سال در شهرستان تاکنون انجام شده است.

وی اجرای طرح آبیاری نوین در 190 هکتار از اراضی ساوجبلاغ، راه‌اندازی 20 دستگاه پست هوایی و توسعه‌ای برق، پیگیری مشکلات 60 واحد تولیدی و صنعتی مشکل‌دار در شهرستان، حمایت از دو طرح توسعه اقتصادی شهرک دارویی برکت را از دیگر اقدامات مسئولان در این مدت عنوان کرد.

در این نشست از مدیران برتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان به مناسبت هفته دولت تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار