غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقرو کلیایی گفت:با توجه به وضعیت هشدار شهرستان و خطر شیوع ویروس کرونا همچنان در سنقروکلیایی وجود دارد و مردم نباید این ویروس را کم اهمیت بدانند.
کد خبر: ۸۶۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 09 June 2020

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:محیط بازار، معابر شهر سنقر، ادارات و بانک ها به علت تردد و مراجعات مکرر عموم مردم از دیگر نقاط پر خطر هستند که همچنان الزام به رعایت پروتکل های بهداشتی در این مکان ها باید در دستور کار باشد.

ویمطب پزشکان را از دیگر نقاط پر خطر و حائز اهمیت در شهرستان دانست و افزود: به علت تردد بیماران و مراجعین به این مراکز باید شبکه بهداشت و درمان شهرستان در مدیریت بیشتر فاصله گذاری اجتماعی در این مکان ها ورود کند.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پروتکل های بهداشتی و خود مراقبتی همچنان از نکاتی است که میتواند در مقابله با شیوع کرونا تاثیر گذار باشد.

 مرتضوی تاکید کرد:چاپ هر گونه اطلاعیه مراسمات و تجمع در فضای مجازی و جامعه، تعطیلی تالارها، مدیریت و نظارت بیشتر بر بازار، فروشگاها، دفاتر عقد و ازدواج، پیشخوان دولت و پلیس 10+ و همچنین نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در پارک ها، تفرجگاه ها و اماکن ورزشی، تاکسی ها و حمل و نقل عمومی از مهمترین موارد جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برشمرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار