اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 22 خرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۶۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱ 11 June 2020

  به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 22 خرداد ماه سال 1399 به این شرح است :
بر اساس این گزارش، اخبار انتظامی استان مازندران مورخه 99/3/22 تقدیم حضور می گردد :

کشف کولرهای گازی قاچاق میلیاردی در "بابلسر"

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف انبار دپوی کالای قاچاق و کشف 98 دستگاه کولر گازی قاچاق در بابلسر خبر داد.

 سردار "مرتضی میرزایی" با اعلام این خبر، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر عرضه کالای قاچاق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران پلیس آگاهی شهرستان "بابلسر" موفق شدند، محل دپو کالاي قاچاق را شناسایی کنند و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این انبار را مورد بازرسي قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف 98 کولر اسپليت از انواع برندهای خارجی از این انبار، گفت: در اين رابطه متهم 39 ساله قاچاق کالا شناسایی و دستگير شد و با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

وی افزود:برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی كولرهاي کشف شده بیش از 12 میلیارد ریال برآورد شد که در این ارتباط پرونده تشکیل و در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان با تاکید بر عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاق کالا در سال رونق تولید از شهروندان خواست با استفاده از کالاهای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال داخلي از هدر رفتن سرمایه‌ های ملی جلوگیری کنند.

 

 انهدام کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در ساری

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و انهدام کارگاه تولید روغن موتور تقلبی و غیرمجاز در ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی با اعلام این خبر، گفت: در راستاي مبارزه با جرايم اقتصادي به ويژه احتکار و تقلب در کسب کار در پی کسب خبری مبنی بر دپوي انواع روغن موتور غيرمجاز و تقلبي در يک انبار در ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی محل دپوی این روغن ها شناسایی شد و ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی و همکاری عوامل پلیس امنیت اقتصادي و نمايندگان سازمان صمت این انبار را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، اظهار کرد: ماموران در بازرسی از این انبار دریافتند، متهم بدون اخذ مجوز از مراجع رسمي و قانوني با ايجاد کارگاه در پوشش فعاليت ضايعاتي، ضمن تهيه و خريد انواع روغن موتور هاي با کيفيت در حجم کمتر و روغن هاي بي کيفيت در حجم بيشتر آنها را با هم ترکيب و پس از بسته بندی با برچسب های تقلبی پلمب و در بازار به فروش می رساند.

سرهنگ تقدیسی از کشف 2 هزار و 196 ليتر انواع روغن موتور تفلبی در این کارگاه خبر داد و افزود: در این خصوص متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و این کارگاه نیز پلمب شد.

 

سارق منزل در نوشهر بازداشت شد

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگيري سارق منزل با 7 فقره سرقت منزل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ قاسم محمدی در تشریح این خبر، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس آگاهی با شناسايي سارق منزل این فرد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگير کردند که در بررسی های اولیه مشخص شد، متهم داراي سوابق كيفري سرقت بوده است.

سرهنگ محمدی، افزود: متهم در تحقيقات پلیس به 7 فقره سرقت منزل اقرار کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

 

دستگیری سارق سیم برق در شهرستان تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از شناسایی و دستگیری متهم به سرقت سیم برق با 15 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمد صادق شاه نظری با اعلام این خبر، افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان تنکابن، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، سارق سیم برق شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، اظهار کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 15 فقره سرقت سیم و کابل برق اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

کشف میلیاردی گوشت های غیرمجاز در ساری

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 3 تن گوشت غیرمجاز از یک انبار و سردخانه در شهرستان ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع گوشت های غیر مجاز در سطح شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موجود در حوزه امنیت اقتصادی و کالاهای سلامت محور، ماموران پلیس آگاهی استان با شناسایی متهم و محل دپوی گوشت های غیر مجاز با همکاري عوامل جرایم اقتصادي و نمايندگان دامپزشکي استان سردخانه مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: در بازرسی از این محل 3 تن انواع گوشت غير مجاز و فاقد مجوز کشف و به اداره دامپزشکي استان تحويل شد .

سرهنگ تقدیسی ارزش ریالی این مقدار گوشت غیرمجاز را برابر اعلام کارشناسان 2 میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این خصوص متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

اطلاعیه: جلسه ارتباط مستقيم فرمانده انتظامي مازندران با مردم در سامانه 197

دفتر نظارت همگاني بازرسي انتظامي مازندران در اطلاعيه اي، از برگزاري جلسه ارتباط مستقيم فرمانده انتظامي استان با مردم به صورت تلفنی روز دوشنبه 26 خرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در اين اطلاعيه آمده است، به اطلاع مردم شريف و ولايتمدار استان مازندران مي رساند، جلسه ارتباط مستقيم مسئولان انتظامي استان با شهروندان به صورت تلفني از طريق سامانه 197 از ساعت10 صبح الي 12 روز دوشنبه 26 خردادماه با حضور سردار میرزایی فرمانده انتظامي استان مازندران در دفتر نظارت همگاني بازرسي استان برگزار مي شود.

در این اطلاعیه از كليه هم استاني هاي عزيز دعوت به عمل آمد تا از طريق ارتباط با سامانه 197 و يا شماره 21826257 با ارائه نظرات ( انتقاد، شکايت، پیشنهاد، تقدیر و تشکر ) درخصوص عملكرد پلیس ، مسئولين انتظامی استان را در تامين نظم و امنيت بهتر و آسايش بيشتر جامعه ياري کنید .

کشف 2 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در سوادکوه

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از توقيف يک دستگاه خودرو وانت نيسان و کشف 2 تن چوب آلات جنگلي قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری با اعلام اين خبر، افزود: ماموران پلیس آگاهی اين فرماندهي حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي، به يک دستگاه خودروي وانت نيسان حامل بار چوب، مظنون شدند.

وي تصريح کرد: ماموران با متوقف کردن اين خودرو در بازرسي از آن موفق شدند، بيش از 2 تن چوب آلات جنگلي قاچاق از نوع راش را کشف کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه با اشاره به دستگيري متهم، افزود: اين فرد پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
خبر: سلمان مهدوی

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار