به گزارش خبرنگار رانکوه نیوز ؛حجت الاسلام والمسلمین رنجبر در خطبه های عبادی -سیاسی نمازجمعه ضمن تبریک هفته قضاییه خاطرنشان کرد:مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی از قوه قضاییه ۶۰ مورد بوده است که ایجاد تحول درهمه فصول ،مردمی بودن و ریشه کردن فساد از دسته این مطالبات می باشد.

وی با بیان اینکه شفاف سازی یکی ازاساسی ترین حساب های متعدد قوه قضاییه است افزود:قوه قضاییه همچون نفس لوامه برای همه دستگاه بشمار می آید.

خطیب جمعه املش در ادامه به فتنه و ظلم وستم های آمریکا اشاره کرد و گفت:ترامپ ملعون امضاء کرده است که پلیس آمریکا با شکنجه دادن نسبت به مردم خود آنها را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه آمریکا علی رغم همه توطئه هایی که وجود داردبنا به فرمایشات مقام معظم رهبری بزودی آمریکا شکست دایمی وحتمی خواهد خورد افزود:اول تیرماه تاسیس سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی است و با کمترین بودجه وامکانات تبلیغ اسلام درحال انجام است.

وی با تاکید براینکه بودجه فرهنگی توسط دولت باید افرایش یابد اظهار داشت:برای توسعه تبلیغات اسلام لازم است خانه عالم را احیا نماییم وبه عنوان یکی از خیرات ماندگار خواهد شد.

حجت الاسلام رنجبر با اشاره به اینکه با توجه به وجود بیماری کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی در نمازجماعت حضور فعال داشته باشید افزود:نگذارید دشمنان ما با بسته بودن مساجد و حرم ائمه معصومین موفق شوند.

وی همچنین به شهادت شهید چمران در۳۱ خرداد پرداخت وگفت:ایشان مردانه زندگی کردند و مردانه شهید شدندکه نمونه ایشان را وجود سردارشهید سلیمانی نیز مشاهده شد.

خطیب جمعه املش همچنین از زحمات مستند سازان فیلم شهید داداشی تقدیر وتشکر نمود وگفت:این شهید بزرگوار درسن کم از جانش گذشت وبه شهادت رسید.

وی در پایان افزود:مستند های این شهدا برای ماندگاری فرهنگ مقاومت وجبهه وجنگ باشد افزود:روز اصناف را نیز تیریک عرض میکنم واین رزمایش مواسات که با شروع کرونا آغاز شداز زحمات همین اصناف بود

وی ضمن نارضایتی مردم از قیمت های بازار افزود:لازم است که دولت نظارت ویژه به کالاها داشته باشد.