کد خبر: ۸۶۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 25 June 2020
 

تابناک/طی مراسمی محسن محمدی پور به عنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی گیلان معرفی شد.

 

معرفی مدیرکل جدید امور مالیاتی گیلانبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گیلان ؛ محسن محمدی پور که امروز به عنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی گیلان معرفی شد پیش از این معاون امورمالیاتی اداره کل مالیات استان لرستان بود.
در مراسم امروز که در رشت برگزار شد از خدمات جواد انوری مدیرکل سابق امور مالیاتی گیلان قدردانی شد.
وی بعنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی سمنان معرفی شده است.
معاون امور مالیاتی سازمان امور مالیاتی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور مالیاتی گیلان معرفی مدیران غیربومی در امور مالیات را از سیاست های این سازمان عنوان کرد و گفت : این نوع انتصاب ها دستاوردهای خوبی در مبارزه با فرار مالیاتی داشته است.
محمد مسیحی با بیان اینکه درآمدهای مالیاتی از پاک ترین درآمدها است افزود : مالیات بهترین منبع تأمین درآمد دولت ها محسوب می شود.
وی گفت : شرایط ویژه اقتصادی کشورمان و تحریم ها ی ناجوانمردانه سبب شده است تا اهداف نظام مالیاتی با جدیت پیگیری شود.
معاون امور مالیاتی سازمان امور مالیاتی مبارزه با فرار مالیاتی در چارچوب قانون و مقررات را سبب افزایش اعتماد و کاهش احساس بی عدالتی در شهروندان دانست.
آرش فرزام صمت معاون امور اقتصادی استاندار گیلان نیز با اشاره به اینکه اکنون دولت 20 درصد از درآمدهای خود را متکی به نفت پیش بینی کرده است گفت : امور مالیاتی باید به گونه ای مدیریت شود که سبب رونق تولید و اشتغال شود.
محسن محمدی پور مدیرکل جدید امور مالیاتی گیلان نیز حرکت به سمت نظام جامع مالیاتی هوشمند، رضایتمندی و اعتماد عمومی شهروندان، تمکین داوطلبانه و صادقانه مالیات دهندگان و افزایش فرهنگ مالیاتی، مبارزه با فرار مالیاتی برای تحقق عدالت اجتماعی و حمایت از تولیدکنندگان را از مهم ترین برنامه های خود عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار