کد خبر: ۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲ 25 January 2015
فرمانده انتظامی آمل گفت: عوامل تیراندازی و شرارت در این شهرستان توسط ماموران نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش فارس، ولی‌الله گنجیان‌مقدم امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برهم‌زنندگان نظم عمومی و شرارت در این شهرستان برخورد می‌شود.

وی درباره عوامل برهم‌زننده نظم عمومی و شرارت در این شهرستان در ماه‌های قبل گفت: با کسب گزارش‌هایی مبنی بر شرارت، تیراندازی و برهم‌زدن نظم عمومی از سوی فردی به نام «م ـ الف» موضوع برای رسیدگی توسط ماموران انتظامی پیگیری شد.

گنجیان با تاکید بر اینکه ماموران انتظامی آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی نامحسوس متهم مورد نظر را شناسایی کرده و در عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند، بیان کرد: این متهم که توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد دارای کارنامه ناخوشایندی با مواردی همانند شرارت، تیراندازی، ایجاد مزاحمت و برهم‌زدن نظم عمومی است.

وی با اعلام شادی مردم از دستگیری و شناسایی اشرار که امنیت عمومی را نشانه گرفته‌اند، ادامه داد: متهم با دستور قضایی در معابر و خیابان‌های سطح شهر آمل گردانده شده و مردم هم از حرکات جدی و اقدامات قاطعانه پلیس تقدیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: عوامل تیراندازی توسط ماموران نیروی انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیری شدند.

این مسئول تصریح کرد: این افراد در بین مردم اقدام به درگیری کرده و سبب ایجاد رعب و وحشت می‌شدند.

فرمانده انتظامی آمل با اعلام اینکه حادثه تیراندازی با سلاح شکاری در یکی از روستاهای بخش بندپی شرقی بابل نیز در دستور کار ماموران انتظامی بخش بندپی شرقی قرار گرفت، گفت: با انجام تحقیقات لازم و بررسی‌ها، دو برادر به نام‌های «مهدی و جواد ـ ج» که به ترتیب 27 و 22 سال سن داشتند اقدام به مجروح کردن مرد 33 ساله با اسلحه دارای گلوله ساچمه‌ای کرده و متواری شدند در حالی که فرد مجروح از ناحیه شکم و پا به شدت آسیب دید.

این مسئول با تاکید بر اینکه ماموران با انجام تحقیقات از شاهدان عینی حادثه و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند در ساعات اولیه رد متهمان به تیراندازی را در یکی از شهرهای غرب مازندران بزنند، ادامه داد: با هماهنگی دستگاه‌هایی قضایی و عزیمت به شهرستان محل اقامت متواریان تیرانداز، خودروی نیسان و سلاح شکاری مورد استفاده در درگیری کشف شده و پس از اقدامات فنی و پلیسی متهمان فراری در آمل شناسایی شدند تا موارد مورد نظر در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار بگیرد.

گنجیان با اعلام اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی آمل پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با همکاری عوامل انتظامی بابل هر دو متهم را در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند، گفت: این متهمان در تحقیقات و بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرده و پرونده این تیراندازی تحویل مراجع قضایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار