کد خبر: ۸۷۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 23 July 2020
شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲ هزار و ۹۳۵ نفر رسید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در شصت و هفتمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا گفت: از ابتدای شیوع این ویروس  در استان تاکنون ۵۰ هزار نفر به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه کرده اند که از این تعداد ۳ هزار و ۱۴۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری و دو هزار و ۹۲۵ نفر ترخیص شدند.
یزدانپناه افزود: روزانه ۴۰ نفر بیمار در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها بستری می‌شود که از این تعداد سی نفر ترخیص می شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۱۵ نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۱ نفر بیمار کرونایی قطعی داریم.
پزدانپناه با اشاره به اینکه ۱۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که شش نفر زیر دستگاه هستند بیان کرد: دو هزار و ۸۹ نفر از بیماران بهبود یافته اند و تاکنون ۴۰ نفر هم فوت شده اند که ۳۸ نفر از آن‌ها بیماری زمینه‌ای داشتند.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تست دو هزار و ۹۳۵ نفر مثبت بوده است که هزار و ۵۵ نفر مربوط به شهرستان بویراحمد، ۷۱۶ نفر گچساران، ۴۲۵ نفر کهگیلویه، ۱۸۵ نفر چرام، ۱۶۵ نفر باشت، ۱۰۲دنا، ۱۵۵ نفر بهمئی و ۱۳۲ نفر در شهرستان لنده بوده است.
وی اضافه کرد: ۵۰ تا ۶۰ درصد ابتلا به کرونا در روز مربوط به شهرستان بویراحمد است.

یزدانپناه افزود: گچساران در وضعیت قرمز قرار دارد، بویراحمد، کهگیلویه، باشت، دنا، چرام در وضعیت نارنجی و بهمئی و لنده از شهرستان‌های کم خطر هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار