رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم گفت: بخش اندکی از پزشکان استان که کمتر از 20 نفر هستند در ایام ابتدایی شیوع کرونا قصور داشتند که اسامی آنها به نهادهای مربوطه نظارتی برای بررسی و برخورد اعلام شده تا این تخلفات تکرار نشود.
کد خبر: ۸۸۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 16 August 2020

به گزارش تابناک قم، با بیان اینکه پزشکان در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند اظهار کرد: با توجه به ارتباط مستمر پزشکان با بیماران کرونایی درصد ابتلای آنها به کووید19 بیشتر است و به همین خاطر شرایط آنها نیز سخت تر از دیگران اقشار جامعه است.

وی با اذعان به اینکه آمار دقیقی از ابتلای پزشکان استان به کرونا وجود ندارد گفت: البته طبق آمار کلی اعلام شده حدود 52 نفر از پزشکان استان به کووید19 مبتلا شده اند.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم بیان کرد: از بین پزشکان استان نیز یک نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به تعطیلی بخشی از مطب ها در ابتدای شیوع کرونا در استان قم تصریح کرد: البته به بخشی از مطب هایی که امور ضروری نداشتند و مراجعات زیادی داشتند ابلاغ شد که تعطیل باشند؛ بخش اندکی از پزشکان استان که کمتر از 20 نفر هستند هم قصور داشتند که اسامی آنها به نهادهای مربوطه برای بررسی و برخورد اعلام شده تا این تخلفات تکرار نشود.

عادلی گفت: در سال 99 حدود 61 پرونده در شورای اختلاف ثبت شده که حدود نیمی به سرانجام رسیده است؛ در دادسرای انتظامی نیز 50 پرونده ثبت شده 17 شکایت به رای رسیده و 33 شکایت در حال رسیدگی است.

وی بیان کرد: نسبت به سال های گذشته آمار شکایات کمتر شده و با توجه به الکترونیکی شدن روند پیگیری سرعت رسیدگی افزایش چشمگیری یافته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار