حجت‌الاسلام هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت:مردم ایران اسلامی۲۶ مرداد سال ۶۹ را هیچگاه فراموش نخواهند کرد و همیشه این امنیت حاکم بر جامعه را مدیون همین آزادگان سرافراز وشهداهستند.
کد خبر: ۸۸۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 16 August 2020

حجت‌الاسلام هادی عسگری به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سال ۶۹ در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی۲۶ مرداد سال ۶۹ را فراموش نمی‌کنند، یک روز به یاد ماندنی و افتخار انگیز، روز شادی مردم ایران که هیچگاه از اذهان عموم پاک نمی‌شود.

وی با تأکید بر روحیه مقاومت و ایمان مثال زدنی آزادگان، افزود: آزادگانی که پس از سال‌ها رنج و سختی و ملالت و دوری از وطن، با افتخار ، عزت ، سربلندی، با ایمان و با شور و نشاط با همان روحیه و با ایمان محکم تر به وطن بازگشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تصریح کرد:این صبوری ها و استقامت ها بدون ایمان و تقوا میسر نیست و ناشی از همان خودسازی و ارتباط با خداوند و امید به آینده و امید به پاداش در قیامت است.

عسگری خاطر نشان کرد : هیچگاه این خوبی ها و استقامت ها نباید فراموش شوند چه برای نسل حاضر به چه برای نسل‌های آینده. همه ما وظیفه داریم از آن ایثار و فداکاری ها تجلیل کنیم و به هر جهت قدردان آن ها باشیم . این مهم وظیفه شرعی ماست و دینی است که آزادگان به گردن ما دارند.

وی در پایان با اشاره به تعداد آزادگان استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه ۱۸۰۰ آزاده سرافراز دارد و این افتخار را داشته است که در سال ۶۹ میزبان اولین گروه آزادگان از مرز خسروی وارد شدند باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار