پروژه 843 واحدی تعاونی مسکن مهر شماره سه شیراز در شهرک مهر امام رضا (ع) در منطقه لپویی شیراز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 05 September 2015
مدیرعامل تعاونی مسکن مهر شماره سه شیراز در آیین بهره برداری از این پروژه گفت: این مجموعه 843 واحدهای در حقیقت نخستین مجموعه ای است که در شهرک پنج هزار و 500 واحدی مهر امام رضا (ع) به بهره برداری می رسد.

غلام فروزان افزود: زمین این مجموعه در سال 89 تحویل شرکت تعاونی شد و پس از مشخص شدن پیمانکار در سال 90، ظرف مدت 36 ماه کار آن به اتمام رسید و امروز این مجموعه در 42 بلوک آماده واگذاری به متقاضیان است.

وی، با اشاره به این که تمام مطالبات پیمانکاران تا این مرحله از کار پرداخت شده است ، اظهار داشت: تعاونی مسکن شماره سه شیراز تنها تعاونی است که در جریان احداث این مجموعه در سه مرحله اقدام به پرداخت تسهیلات بلند مدت قرض الحسنه به اعضایی که در تامین پول دچار مشکل بودند، کرد.

فروزان، در مورد زیرساخت های این مجموعه نیز گفت: هم اینک آب، برق و سیستم فاضلاب در این مجموعه تامین و مستقر شده و شرکت گاز نیز اعلام آمادگی کرده که به محض اسکان بیش از نیمی از ساکنان، کار گاز رسانی را آغاز خواهد کرد.

وی، از سایر تعاونی های فعال در شهرک مهر امام رضا (ع) خواست که واحدهای در دست احداث خود را به سرعت افتتاح کنند تا امکان ارائه سایر خدمات به ساکنان این شهرک نیز فراهم شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این آیین بیان داشت: امیدواریم که با واگذاری این واحدها به مالکان آنها، دغدغه بخشی از شهروندان که توانایی تامین مسکن نداشتند، برطرف شود.

محمد رضا هاجری افزود: بخش عمده درآمد خانوارها عمدتا صرف تامین مسکن به شکل استیجاری می شود که با واگذاری این واحدها این دغدغه تا حد زیادی رفع خواهد شد.

لپویی در شمال، شهر جدید صدرا در شمال غرب و روستای سلطان آباد در شرق شیراز سه مکانی بود که برای اجرای مسکن مهر در کلانشهر شیراز در نظر گرفته شد.

منطقه لپویی در 25 کیلومتری شمال شیراز واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار