فرماندار ایلام؛
فرماندار ایلام از والدین داوطلبان کنکور سراسری ۹۹ خواست طی روزهای برگزاری این آزمون از هر گونه مراجعه و حضور در محل های آزمون جهت حفظ سلامتی خود، فرزندانشان و سایرین خودداری کنند.
کد خبر: ۸۸۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 19 August 2020

به گزارش تابناک ایلام، خیرالله گراوند افزود: سلامت داوطلبان کنکور مهمترین اولویت و مطالبه همگانی در برگزاری آزمون کنکور است و این موضوع با رعایت و نظارت دقیق پروتکل ها در زمان برگزاری کنکور محقق خواهد شد و در ایلام نیز تمهیدات لازم برای حفظ سلامت داوطلبان،‌ ناظران و برگزارکنندگان آزمون انجام شده است.

گراوند یادآور شد: برنامه ریزی های مد نظر با در اولویت قرار دادن سلامتی داوطلبان بر اساس دستوالعملهای بهداشتی توام با ایجاد فضای آرامش و بدون هر گونه استرسی اتخاذ شده است.

وی تاکید کرد: امتحان کنکور با رعایت فاصله گذاری در چیدمان صندلی ها طبق پروتکل و استفاده از ماسک و توزیع بسته بهداشتی در بین داوطلبان و در نظر گرفتن محل برگزاری آزمون جداگانه بصورت ایزوله شده برای دوطلبان احیانا مشکوک یا مبتلا به کرونا برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در مکان برگزاری جلسه کنکور هیچگونه صندوق امانات برای کیف و سایر لوازم اضافی داوطلبان وجود نخواهد داشت لذا شرکت کنندگان در آزمون از آوردن وسایل غیر ضروری خودداری کنند و نیز خانواده های داوطلبان حق تجمع در محل برگزاری جلسه کنکور و اطراف آن را ندارند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار