رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا توسط سعید احمدی کاراته کا کرمانشاهی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 05 September 2015
ناصر محمدصالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از روز گذشته در ژاپن آغاز شد و احمدی کاراته کا کرمانشاهی با کسب سه پیروزی و یک شکست صاحب مدال نقره شد.

وی ادامه داد: احمدی که نماینده وزن 67 کیلوگرم کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا بود، در اولین مسابقه خود به مصاف نماینده سریلانکا رفت و توانست در دیداری یک طرفه با حساب 6 بر صفر از سد حریف عبور کند.

محمدصالحی خاطرنشان کرد: تکواندوکار کرمانشاهی در دیدار دوم خود با حریفی از کویت مسابقه داد و در حالی که در پایان وقت عادی مسابقه مقابل حریف به تساوی 3 بر 3 دست یافته بود در نهایت داوران رای به پیروزی احمدی داده و توانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه افزود: احمدی در این مرحله با کاراته کای اردنی مصاف داد و توانست در دیداری سخت اما هوشمندانه با حساب سه بر صفر صاحب برتری شده و فینالیست شود.

وی گفت: در دیدار نهایی وزن 67 کیلوگرم، احمدی با حریفی از قزاقستان روبرو شد و در نهایت با نتیجه 4 بر 2 نتیجه را به حریف واگذار و عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

محمدصالحی تاکید کرد: احمدی یکی از آماده ترین کاراته کاهای کشورمان است و بدون شک اگر با آرامش بیشتری در دیدار نهایی حاضر می شد می توانست مدال طلا و عنوان قهرمانی را نیز کسب کند اما با این حال مدال نقره نیز بسیار ارزشمند است و باید از زحمات وی قدردانی کرد.
سیزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا با حضور 285 ورزشکار از 33 کشور جهان در شهر یوکوهامای ژاپن در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار