فرمانده انتظامی شهرستان خمین از كشف ۲ تن ماده معدني سنگ ميكاشيست بدون مجوز استخراج و توقيف تجهيزات حفاري در عمليات پليس اين شهرستان در يكي از روستاهاي اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 26 August 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "بهزاد فکوری" در تشریح این خبر افزود: پس از دریافت خبري مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستاهای شهرستان ، اقدام به حفاري غير مجاز براي برداشت از معادن زیر زمینی می کند ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی رباط مراد قرار گرفت.
وی یادآورشد: پس از هماهنگی قضائی یک تیم مجرب از ماموران در معيت كارشناسان اداره منابع طبیعی به محل فعاليت اين فرد اعزام شدند و مشخص شد كه از اين محل مقدار ۲ تن ماده معدنی سنگ "میکاشیست بدون هرگونه مجوزهاي قانوني استخراج شده و آماده بارگيري است.
اين مقام انتظامي اضافه كرد:‌ در اين عمليات مسئول اصلي اين حفاري غيرمجاز دستگير و با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین در پایان با قدردانی از همکاری همیشگی مردم با پلیس، از آن ها خواست در صورت اطلاع از وجود چنین مواردي، موضوع براي بررسي به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار