عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به عدم برگزاری انتخابات هیات رییسه شورا در جلسات متعدد، از فرماندار کرمانشاه خواست بر اساس وظیفه قانونی‌ که برعهده دارد در برگزاری جلسات تعلل نکند.
کد خبر: ۸۹۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 27 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه،سیداحسان احسانی ، با اشاره به عدم برگزاری جلسات اخیر شورا به منظور انتخاب هیات رییسه سال چهارم شورای شهر کرمانشاه، گفت: حدود یک هفته پیش زمان قانونی هیات رییسه سال سوم شورای شهر کرمانشاه به پایان رسیده و با اتمام آن، جلسه برای برگزاری انتخابات هیات رییسه جدید در شورای شهر برگزار شد.

وی افزود: متاسفانه در جلسه اول به دلیل عدم حضور چهار تن از اعضای شورا شامل آقایان سید حجت الله موسوی اجاق، غلامرضا امیری، مازیار رضایی و سالار احمدزاده، جلسه به حد نصاب نرسید و تشکیل نشد.

احسانی تصریح کرد: برای برگزاری جلسه دوم انتخابات هیات رییسه، این بار اعضای شورا از سوی فرماندار کرمانشاه دعوت شدند که بازهم این چهار عضو در جلسه حضور نداشته و انتخابات برگزار نشد.

وی افزود: بر اساس قانون، فرمانداری باید تا شش جلسه پشت سرهم برگزار کرده و اعضای شورای شهر را برای برگزاری انتخابات دعوت کند و اگر اعضا از حضور امتناع کردند در نهایت باید برای سلب عضویت آنها از شورای شهر اقدام شود.

احسانی با اشاره به تاخیر در برگزاری جلسات توسط فرمانداری، گفت: متاسفانه برگزاری جلسه بعدی به هفته آینده موکول شده و این امر موجب فرصت سوزی برای شهر می شود.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه افزود: در حال حاضر بسیاری لوایح شهرداری و نامه‌ها و درخواست‌های مردمی در شورا موجود است که باید هیات رییسه جدید تشکیل شده و در خصوص آنها تصمیم گیری شود و هرچه این ماجرا به تاخیر بیافتد، قطعا ضررش متوجه مردم و شهر خواهد بود.

وی افزود: فعالیت های شهر و شهرداری روند خوبی پیدا کرده و اگر این ماجرا ادامه پیدا کرند این روند مطلوب آسیب خواهد دید و انتظار ما از فرماندار این است که برگزاری این جلسات را کش و قوس ندهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار