فرماندار آبدانان گفت :گفت: سه طرح عمرانی در حوزه راهداری با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیون ریال معادل چهار میلیارد و ششصد میلیون تومان در شهرستان آبدانان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 28 August 2020
به گزارش تابناک ایلام از شهرستان آبدانان ،همه ساله همزمان با هفته دولت طرحهایی افتاح و به منظور ارائه خدمات به مردم به بهره برداری می رسند و دولت مردان عملکرد یک ساله خود را با اجرای این طرحها به منصه ظهور می رسانند. شهرستان آبدانان نیز با افتتاح و بهره برداری از طرحهای راهداری به استقبال این هفته رفت.
 
فرماندار آبدانان ضمن گرمیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر در گفتگو با سایت تابناک ایام هفته دولت را فرصتی ارزنده در راستای میثاق مجدد با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: سه طرح عمرانی در حوزه راهداری با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیون ریال معادل چهار میلیارد و ششصد میلیون تومان در شهرستان آبدانان به بهره برداری رسید.
 
سیروس مراد حاصلی این پروژه ها را شامل _چهارخطه کردن ورودی شهرستان آبدانان از سمت دره شهر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال.
_رفع نقاط حادثه خیز محور آبدانان به مورموری ۱۷ میلیارد ریال.
_ روکش آسفالت محور آبدانان به دشت عباس با اعتباری بالغ بر ۱۲ ملیارد ریال عنوان و افزود با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تنگناهای مالی این حداقل هدیه دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان آبدانان در هفته دولت بود.
این مقام دولتی خاطر نشان کرد آبدانان از نظر  راههای مواصلاتی محرومیتی بجا مانده از گذشته دارد که شهرستان را در بن بست جغرافیایی قرار داده است.
وی اظهار داشت: اجرای تونل کبیرکوه از مهمترین طرحهای راهداری در شهرستان و حتی استان می باشد با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد حفر تونل و کف برداری که مدتی است عملیات اجرایی آن به علت نبود اعتبار متوقف و تعطیل شده است.
مرادحاصلی افزود:با تلاش و عنایت مسئولین خوشبختانه مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی برای این پروژه در نظر گرفته شده که در آینده نزدیک عملیات کف برداری و لاینیگ تونل از سر گرفته خواهد.
 
وی این پروژه را مهم و حیاتی توصیف کرد و گفت: با بهره داری از این طرح شهرستان آبدانان از بن بست خارج و تحولی مهم در منطقه حادث خواهد شد.
آبدانان بهروز مردانی
 
 
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار