آخرین آمار ابتلا به کوئید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد
پرویز یزدانپناه افزود : هم اکنون ۱۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند که ۵ نفر آنان در وضعیت خطرناک و با دستگاه ویژه مراقبت می شوند.
کد خبر: ۸۹۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ 31 August 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا گفت : از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۴ هزار و پانصد و سی بیمار در بیمارستان های استان بستری شده اند که تاکنون ۴ هزار و دویست و هفتاد و شش نفر ترخیص شده اند.
پرویز یزدانپناه افزود : هم اکنون ۱۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند که ۵ نفر آنان در وضعیت خطرناک و با دستگاه ویژه «Respiratory» رسپیراتورمراقبت می شوند.
یزدانپناه گفت : طی چند روز گذشته افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی را در مبتلایان به کرونا در سطح استان داشته ایم .
وی ادامه داد : تاکنون ۴ هزار و پانصد نفر بهبودی داشته ایم ضمن اینکه دیروز و امروز هر روز یک نفر فوتی داشته ایم که آمار فوتی های کرونا در استان به ۸۱ نفر رسیده است که ۷۵ نفر دارای بیماری زمینه ای بوده اند و ۶ نفر بدون بیماری زمینه ای بوده اند.
یزدانپناه با اشاره به این نکته که تاکنون ۵ هزار و پانصد و پنجاه نفر تست مثبت در استان داشته ایم افزود : امروز ۱۴۲ نمونه تست داشته ایم که از این تعداد لیش از ۵۰ درصد نمونه ها مثبت بوده اند.
وی ادامه داد : از میان نمونه های مثبت امروز ، ۴۵ درصد مربوط به کهگیلویه ، بویراحمد ۳۱ درصد ، ۱۰ درصد چرام ، ۷ درصد لنده و ۱ درصد هم در شهرستان دنا بوده است.
فیلم ، جزئیات بیشتر وضعیت شیوع کرونا در استان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار