کد خبر: ۸۹۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 08 September 2020

 

 

 

علی‌اصغر عباسی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: با هدف حفظ و حراست از حقوق بیت‌المال و جلوگیری از هرگونه کم فروشی از جایگاه‌های سی‌ان‌جی، یکصد جایگاه سی‌ان‌جی استان گیلان به طور مستمر بازدید می‌شوند.

*************

مجتبی شکوری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: مصرف سی‌ان‌جی در مردادماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 4 درصد در این استان افزایش داشته است و با جایگزینی سی‌ان‌جی، در مصرف بیش از 9 میلیون و ۱۵۱ هزار لیتر بنزین صرفه‌جویی شده است.

*************

سیدحجت مدنی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در پنج ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۴۰ میلیون لیتر سوخت نفت‌گاز بین بهره‌برداران بخش کشاورزی استان اردبیل توزیع شده است.

*************

امیر بنی‌کریمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از استقبال مردم از طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی در سطح این استان خبر داد و گفت: تاکنون نزدیک به یک هزار و ۳۶۰ خودرو عمومی در سامانه HTTPS://GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام کرده اند و حدود ۴۰ درصد از آنها به طور رایگان گازسوز  شده و مابقی نیز در حال انجام است.

*************

جعفر سالاری‌نسب مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین سوخت زمستانی مناطق سخت‌گذر با توجه به اقلیم جغرافیایی و سردسیر بودن استان انجام شده است.

*************

قربانعلی مردانی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه توزیع گاز مایع در استان هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: آمار نشان می‌دهد که در مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29.6 درصد بیشتر گازمایع در بیرجند عرضه شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار