کد خبر: ۸۹۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 10 September 2020

 

عملیات ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور آغاز شده است

رشت - ایرنا- معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با حمایت دولت تا کنون عملیات ساخت بیش از یکصد هزار واحد مسکن محرومان در کشور آغاز شده است.

«عزیزالله مهدیان»   شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و جهش تولید استان اظهار داشت: دولت برای روستاییانی که  برای نوسازی خانه خود توانایی پرداخت هیچ پولی نداشتند و فاقد مسکن یا خانه‌هایشان فرسوده بود،  علاوه بر  تسهیلات به ازای هر واحد مسکونی، منابعی در اختیار بنیاد مسکن به عنوان کمک بلاعوض گذاشت که به آورده آنها کمک می کند.

 وی اظهار داشت: بر همین اساس تا کنون بیش از ۹۰ هزار واحد در بنیاد مسکن و افزون بر ۱۵ هزار و احد در کمیته امداد در کشور با این منابع آغاز شده  که مقرر  است ظرف یکسال این واحدها را تکمیل می کنیم.

وی با اشاره به اینکه اخیرا ۲۲ هزار واحد را بنیاد مسکن به اتمام رسانده است، افزود: این رقم با احتساب تعداد واحدهای انجام شده در کمیته امداد به بیش از ۳۰ هزار واحد می رسد.

مهدیان گفت: در حال حاضر نیز قرار است تا در تفاهم نامه ای ۲ هزار واحد مسکن محرومان در گیلان با تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه انجام شود.

مجید باجلان معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور نیز گفت: حدود ۲ هزار واحد براساس تفاهم نامه تحویل شده و یک هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال تکمیل و تحویل مددجویان می شود.

حدود ۱۲۵ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند.

شامگاه چهارشنبه تفاهم نامه مشترک احداث دوهزار واحد مسکونی محرومان بین سازمان برنامه و بودجه، استانداری گیلان و بنیاد مسکن استان امضاء و تبادل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار