مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پی جاری شدن سیلاب در شهرستان هرسین، گفت: در شهر هرسین غیر از آبگرفتگی معابر آن هم برای مدتی، مشکلی حادث نشده و سامانه آبرسانی شهر تحت تاثیر قرار نگرفته و پارامترهای بهداشتی آب شرب مطلوب است،
کد خبر: ۹۰۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 03 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،امیر کرمی افزود: ضمن اینکه تیم‌های بهداشت محیط در همان ساعات اولیه در محل حضور پیدا کرده اند و عمدتا ۲ روستای داوودی علیا و کهریز دچار سیل زدگی شده اند بطوری که منبع تامین آب و شبکه توزیع آب روستای داوودی تخریب و تعدادی از احشام تلف شده و معابر روستا و برخی خانه ها نیز دچار آبگرفتگی شده است.

او گفت: در روستای کهریز باز مشکل آبگرفتگی معابر و منازل داریم، ولی خوشبختانه به سامانه آبرسانی و شبکه توزیع خسارتی وارد نشده است.

وی اظهار داشت: برای روستای داوودی که سامانه آبرسانی آن تخریب شده اند از طریق فرمانداری و آبفا هماهنگی لازم به عمل آمده که تا زمان اصلاح شبکه نسبت به توزیع آب بسته بندی جهت شرب و نیز از طریق تانکر جهت سایر مصارف اقدام شود.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: در داخل این ۲ روستا که حدود هشت کیلومتر از هم فاصله دارند تیم کامل بهداشتی در چادر مستقر شده و مشغول ارایه خدمت می باشند و هیچ‌گونه مصدوم و تلفات انسانی نیز نداشته ایم.

کرمی افزود: مقرر شده در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دفن بهداشتی دامهای تلف شده توسط ادارات ذیربط اقدام شود.

او گفت: مکاتبات در زمینه هماهنگی با آبفای استان و شهرستان جهت تسریع در اقدامات مداخله ای جهت اصلاح سامانه تامین آب و ساختار شبکه انجام شده شده است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار