نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: وحدت از مهم‌ترین دستاوردهای رسالت پیامبر (ص) است، مسلمانان باوجود اعتقاد به خدای واحد و پیامبر جامع و واحد و اعتقاد به قرآن باید از هرگونه اختلافی که سبب ضرر به اهداف عالیه رسول خدا می‌شود دوری کنند.
کد خبر: ۹۱۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 02 November 2020

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله حاجی صادقی اظهار داشت: به تعبیر قرآن کریم بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند به ما انسان‌ها داده است نعمت بعثت و پیامبر اسلام است.

وی با تأکید بر اینکه رسول گرامی اسلام پیامبر رحمت، صلح، عدالت و سازندگی انسان‌ها است، افزود: به تعبیر قرآن کریم پیامبر(ص) حق حیات به گردن ما دارد چون مارا از حیات واقعی که حیات انسانی است برخوردار کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اهمیت و جایگاه بی‌نظیر حضرت رسول اکرم(ص) بیان کرد: امسال با توجه به کار بسیار زشت و ناپسندی که دست‌های استعمارگر و ظالم دنیا من‌جمله فرانسه نسبت به پیامبر(ص) داشتند، گرامیداشت و بزرگداشت ولادت رسول گرامی اسلام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ملت شریف ایران بدانند که در ایام ولادت‌ها خداوند و اولیای الهی صله بیشتری می‌دهند،باید از خداوند بخواهیم ریشه کرونا کنده شود و همچنین  ریشه کرونای بزرگ‌تر که قدرت‌های استکباری است از روی زمین از بین برود و با فراهم شدن مقدمات ظهور آخرین حجت خداوند شاهد تحقق حقیقت اسلام ناب محمدی باشیم.

حاجی‌صادقی بابیان اینکه پیامبر(ص) و کتابش محور وحدت هستند، بیان کرد: قرآن کریم همگان را به وحدت دعوت می‌کند، وحدتی که قرآن کریم به آن تأکید دارد نه‌تنها بین مسلمانان بلکه بین همه ادیان الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه اهمیت و جایگاه وحدت میان مسلمانان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: وحدت از مهم‌ترین دستاوردهای رسالت پیامبر گرامی اسلام است و مسلمانان باوجود اعتقاد به خدای واحد و پیامبر جامع و واحد و اعتقاد به قرآن باید از هرگونه اختلافی که سبب ضرر به اهداف عالیه رسول خدا می‌شود دوری کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار