بهرام فاضلی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: بیست‌و‌هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه سال جاری با شعار «دانایی؛ مانایی» در سراسر کشور و در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 12 November 2020

 بهرام فاضلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:60 برنامه فرهنگی از طرف معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  در هفته کتاب اجرا می شود.

وی افزود: رونمایی از 20 عنوان کتاب نویسندگان استان به مناسبت چهلمین سالگرد این رویداد با محوریت فرهنگ مطالعه، دیدار با نویسندگان، ناشران و کتاب فروشی های برتر، نقد کتاب-های نویسندگان استان، تجلیل از نویسندگان برگزیده، برپایی نمایشگاه کتاب در تمامی شهرستان ها، برگزاری نشست های ادبی و تخصصی با حضور نویسندگان در شهرستان های، تجلیل از مربیان جام باشگاه های کتابخوانی و نویسندگان کتاب کودک از برنامه های قابل اجرا در این هفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی به صورت مجازی،تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی، برگزاری مسابقه کتابخوانی در بین خانواده ها، برگزاری مسابقه کتابخوانی در بین کارکنان ادارات شهرستان ها، بازدید از روستاهای دوستدار کتاب، اجرای طرح همسایه های کتاب در کانون مساجد و... براین هفتهتدوین شده که در این بازه زمانی در سطح مرکز و شهرستان های تابعه اجرا خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در پایان گفت: با توجه به تشدید ویروس کرونا بیشتر از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری برنامه های هفته کتاب استفاده خواهیم کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار