کرمانشاه- مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تست کرونا در بیمارستان شهدا فقط برای بیماران بستری صورت می گیرد و شهروندان برای تست های سرپایی به این مرکز مراجعه نکنند.
کد خبر: ۹۱۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 14 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر؛میثم حجتی پور اظهار کرد: ظرفیت پذیرش بیمارستان شهدا تکمیل است و تنها در صورت ترخیص بیماران پذیرش صورت می‌گیرد.

وی افزود: بیمارستان شهدا با ۵۵ تخت بستری و هفت تخت ICU به بیماران کرونایی خدمات می‌دهد و در صورت نیاز سایر بیماران به بیمارستان حضرت معصومه (س) منتقل خواهند شد تا ظرفیت بیشتری برای بیماران کرونایی فراهم شود.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: تست کرونا فقط برای بیماران بستری انجام می‌شود و مردم برای تست سرپایی به این مرکز مراجعه نکنند.

حجتی پور همچنین از نصب و راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز جدید طی هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: یکی از مشکلات ویروس کرونا برای بیماران تنگی نفس است و اکسیژن تراپی نقش مؤثری در درمان این بیماران دارد.

وی با اشاره به افزایش روز روزانه تعداد مبتلایان و فوتی‌ها گفت: مردم حتماً رعایت دستور العمل های بهداشتی و استفاده از ماسک و خودداری از ترددهای غیر ضروری را مورد توجه قرار دهند و از شب نشینی ها با بستگان پرهیز کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار