فرزین معتمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر از توزیع ٢٠ هزار ماسک رایگان در مناطق محروم و حاشیه ای شهر به مناسبت روز جهانی داوطلبین خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 07 December 2020

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:روز جهانی داوطلبین هلال احمر پنجم دسامبر مصادف با ١۵ آذر ماه است، این روز را به تمامی داوطلبین هلال احمر که ایثارگرانه مردم را همراهی می کنند، تبریک می گویم.

وی افزود: به همین مناسبت از کلیه داوطلبین دعوت کردیم فردا ساعت 8 صبح در سازمان انتقال خون حاضر شده و خون اهدا کنند کاری که به شکل روتین و مستمر در کل استان در حال انجام است، یکی دیگر از برنامه ها، دلجویی از خانواده یکی از پزشکان که به نوعی پزشک داوطلب بودند با حضور استاندار  کرمانشاه است.

معتمدی تاکید کرد: همچنین توزیع ٢٠ هزار ماسک رایگان در مناطق حاشیه ای و محروم شهر آغاز شده و همچنان ادامه دارد، به این ترتیب که ماسک ها بر حسب نیاز در اختیار خانواده های محروم قرار می گیرد.

وی در پایان گفت: هلال احمر همچون نهاد و ارگان های دیگر از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا تا کنون در کنار مردم بوده و تا پایان این ویروس منحوس در کنار آنها خواهد ماند و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار