بهمن بوچانی درگفتگو با تابناک:
رئیس سازمان بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب گفت: معلومین جامعه هدف توجه سازمان بهزیستی است و تلاش این سازمان ایجاد رفاه برای این افراد است.
کد خبر: ۹۲۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 09 December 2020

بهمن بوچانی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد: خدمات گوناگونی به معلولین ارائه شده که از جمله آنها می توان به فعالیت غربالگری وشنوایی سنجی نوزادان و ارائه خدمات گفتاردرمانی،کاردرمانی وفیزیوتراپی از طریق یک مرکز تحت نظارت بهزیستی با نام هاویژن اشاره کرد.

وی افزود:در دو هفته ی اخیر بر اساس دستور ستاد کرونا مراکز خدمات دهی فعالیت های خود را تعطیل کرده بودند اما از امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعملی که دراین زمینه صادر شده فعالیت های خود را از سرگرفته ایم و خدماتی را برای معلولین نخاعی و افراد نیازمند انجام دادیم.

رئیس سازمان بهزیستی سرپل ذهاب تصریح کرد: برنامه های متنوع دیگری هم داریم که امیدارم در فرصت باقی مانده بتوانیم آنچه که در شان معلولین است انجام شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: معلولین به عنوان یک جامعه ی هدف مورد توجه سازمان بهزیستی هستند و تمام تلاش ما براین است که موجبات شادی، آسایش و رفاه آنها را فراهم آوریم.

بوچانی تاکید کرد: برای رفع مشکل مسکن این افراد برنامه هایی داریم که بعد از زلزله ۲۱آبان۹۶ بخش عمده ای ازمشکلات مسکن معلولین مرتفع شد اما اگر باز هم افرادی باشند که در این بخش مشکلی داشته باشند جهت رفع آنها برنامه هایی در دستور کار داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار