مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهرگفت: آموزشگاه ‌های فنی و حرفه ای استان که به دلیل شرایط کرونایی در شهرهای قرمز تعطیل شده بودند با تغییر رنگ کرونایی شهرها فعالیت آنها از سرگرفته می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 14 December 2020

عبدالمجید دراهکی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونای استان بوشهر دوره‌های آموزشی آموزشگاه های آزاد در شهرهای نارنجی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ظرفیت هر دوره شش نفر در یک شیفت برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش موجود در سامانه کارا، این اداره کل با پرداخت ۹۹.۳۶ درصد در بخش ویژه پرداخت تسهیلات کرونا به آموزشگاه‌های بخش خصوصی موفق به کسب رتبه برتر در این زمینه شده است.

دراهکی گفت: از ۱۹۰ آموزشگاه آزاد بخش خصوصی فنی و حرفه ای در استان بوشهر ۸۶ آموزشگاه درخواست تسهیلات کرونایی داشته‌اند که با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ۸۵ آموزشگاه تسهیلات پرداخت شده و یک آموزشگاه باقیمانده نیز تا پایان همین هفته تسهیلات را دریافت می‌کند.

وی یادآورشد: ۵۲۶ نفر در آموزشگاه‌های خصوصی فنی و حرفه ای استان بوشهر شاغل هستند که در زمان بیماری کرونا صدمه‌های زیادی متحمل شده‌اند .

دراهکی گفت: باتوجه به اینکه ۴۰ درصد آموزش‌های مهارتی در استان بوشهر  توسط آموزشگاه های بخش خصوصی ارایه می‌شود و ضرورت حمایت از این بخش که نقشی مهم در توانمندسازی نیروی انسانی دارد ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار