معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري ۶ نفر از اراذل و اوباشی که با نزاع و درگیری و عربده كشي در یکی از محله های شهرستان اراک، باعث سلب آسايش و وحشت اهالي شده بودند، در یک عمليات مقتدرانه پلیسی خبرداد.
کد خبر: ۹۲۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 17 December 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " محمود خلجی " افزود: در چند روز قبل در پي دريافت تماس هاي تلفني شهروندان با مرکز فوريت هاي پليسي۱۱۰ مبني بر ايجاد مزاحمت از سوي تعدادی اراذل و اوباش در خيابان داوران شهرستان اراک و ايراد خسارت به خودروهای عبوری بلافاصله تيمي از ماموران انتظامي براي بررسي موضوع به محل اعزام شد.
وي با بيان متواري شدن افراد درگير قبل از حضور تيم گشت انتظامي ادامه داد:‌ شناسايي و دستگيري اين افراد كه با درگيري، قمه و عربده کشي، موجب اخلال در نظم عمومي و نارضايتي اهالي شده بودند، در دستور كار پليس امنيت عمومي استان قرار گرفت.
این مقام انتظامی یادآورشد: با تحقيقات و تلاش مأموران و پس از هماهنگي با مقام قضائي، ۶نفر از این اراذل و اوباش شناسایی و با در عمليات هايي جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
وی با اشاره به توقيف سه دستگاه وسيله نقليه و کشف تعدادی سلاح سرد در عمليات دستگيري اين افراد،افزود: تمامی متهمان دستگير شده در این عملیات که همگي از اراذل و اوباش سابقه دار بودند، پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی شدند.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مرکزی با بيان اينکه در راه امنيت و آرامش مردم با كسي تعارف نداريم، ادامه داد: پليس همواره با قاطعيت با برهم زنندگان نظم و امنيت برخورد خواهد كرد و طرح برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنيت، به صورت مستمر از سوی پليس اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار