رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار جانباختگان کووید19 استان به 378 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 2 هم استانی بر اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۲۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 17 December 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 99 بيمار كرونايي قطعي در بيمارستانهاي استان بستري مي باشند كه 16 نفر از اين بیماران در بخش مراقبت هاي ويژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 19671 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وي اذعان داشت: از 343 نمونه دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج كه شامل تست هاي PCR و سريع مي باشند حدود 32 درصد موارد مثبت بودند كه بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بقيه موارد در ساير شهرستان هاي استان بود.

دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: طی روزهای اخیر شاهد افزایش تردد و تجمعات در خيابانها، مراکز خرید، بيمارستانها، موسسات پزشكي و مطب ها هستیم که می‌تواند باعث مبتلا شدن افراد بيشتري شود.

وی با اشاره به فرارسیدن شب یلدا تذکر داد: برای کنترل بیماری و بازگشت به حالت عادی زندگی، نیاز به تحمل و رعایت دستورالعمل های بهداشتی داریم، لذا ضروری است در شب یلدا از هرگونه رفت و آمد و برگزاری دورهمی ها به جد پرهیز و ترجیحا این مراسم باستانی به صورت مجازی برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار