در نشست بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به هرمزگان مطرح شد؛
استاندار هرمزگان از احصاء پروژه های اولویت دار و مهم استان خبر داد و گفت: منابع اعتباری لازم برای تکمیل پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالا تا‌ پایان سال جاری به تدریج تخصیص خواهد یافت.
کد خبر: ۹۲۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 17 December 2020

 

فریدون همتی در نشست بررسی پروژه های نیمه تمام مصوبات سفر رئیس جمهور به هرمزگان که با حضور رئیس امور پایش و ارزیابی سازمان بودجه و بودجه کشور برگزار شد، با اشاره به اهداف برگزاری این نشست، گفت: پروژه هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بالا هستند و امکان بهره برداری از آن تا اوایل سال 1400 وجود دارد در این نشست مورد بررسی قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه به سال پایانی دولت و مذاکراتی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، پروژه های مهم استان احصاء و منابع اعتباری لازم برای تکمیل این پروژه ها اعلام شد.

همتی بیان کرد: پروژه های اولویت داری که خارج از مصوبات سفر رئیس جمهور بودند نیز مورد بررسی قرار گرفتند و تأکید لازم برای پیگیری روند اجرایی پروژه ها از سوی دستگاه ها و تخصیص اعتبارات برای این پروژه ها صورت گرفت.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه با بهره برداری از پروژه های مهم استان، تحول خوبی در استان ایجاد می شود، عنوان کرد: توسعه زیرساخت های هرمزگان، به ارتقاء شاخص خدمات ملی منجر می شود چرا که این استان نقش پشتیبانی کشور را بر عهده دارد.

همتی همچنین گفت: به دلیل اینکه هزینه ایجاد زیرساخت ها و خدمات در جزایر بسیار بالاتر از سرزمین اصلی است، این مناطق نیازمند اعتبارات بیشتری برای همگام شدن با توسعه در دیگر مناطق استان هستند.

وی افزود: هرمزگان باید در همه شاخص ها از امکانات مناسبی بهره مند باشد که هم مردم از این خدمات بتوانند بهره مند شوند و هم وظایف ملی خود را به‌درستی انجام دهد.

در این نشست، پروژه های مهم و اولویت دار هر یک از دستگاه های اجرایی تشریح و مقرر شد موانع اجرایی رفع و منابع اعتباری به منظور تکمیل پروژه های مهم تا پایان سال به تدریج تزریق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار